Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Jeg føler så mye avmakt. Det er krig og barn sulter og gasses ihjel av klorgass. Politikerne vinner frem på propaganda og bruker hatretorikk i sosiale medier. Man merker forskjell på Norge før og nå - hatet vokser og trollene har kommet frem fra hulen. Å si at det ikke er noe tap at en 14 åring blir knivstukket - han var jo en fremtidig terrorist. Overalt hører jeg stygge ord, og folk runker frem teorier uten grobunn i virkeligheten. Jeg blir så oppgitt og lei meg. Møkkafolk. Møkkaland. Vi har det så jævla bra. Men alikevell skal vi ha alle julegavene for oss selv, ja hele treet og ikke minst ribba. GOD JUL. Anonymous poster hash: 1b44f...8e4
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Jeg føler så mye avmakt. Det er krig og barn sulter og gasses ihjel av klorgass. Politikerne vinner frem på propaganda og bruker hatretorikk i sosiale medier. Man merker forskjell på Norge før og nå - hatet vokser og trollene har kommet frem fra hulen. Å si at det ikke er noe tap at en 14 åring blir knivstukket - han var jo en fremtidig terrorist. Overalt hører jeg stygge ord, og folk runker frem teorier uten grobunn i virkeligheten. Jeg blir så oppgitt og lei meg. Møkkafolk. Møkkaland. Vi har det så jævla bra. Men alikevell skal vi ha alle julegavene for oss selv, ja hele treet og ikke minst ribba. GOD JUL. Anonymous poster hash: 1b44f...8e4 Du ser veldig mørkt på ting? Husk at det negative ikke er hele bildet. Jobb med å legge merke til positive ting. De "veier" liksom mindre i vår bevissthet, så selv om det er mange av dem, kan de komme i skyggen av de negative. Anonymous poster hash: a438b...4db
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Denne artikkelen er relevant omkring temaet: http://www.rickhanson.net/how-your-brain-makes-you-easily-intimidated/ Anonymous poster hash: a438b...4db
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Den kommentaren fra politikeren om den drepte gutten var jo bare motbydelig. Anonymous poster hash: 9be28...a16
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Ribba får vi ha for oss selv uansett! Muslimer spiser ikke gris... Anonymous poster hash: 129ed...06e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 Men vi kan alle bidra og forandre det😊 Vær mot din neste som du vil din neste skal være mot deg. Alle har mulighet til å bidra❤️ Anonymous poster hash: 3900a...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå