Gå til innhold

Så mye hat i verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler så mye avmakt. Det er krig og barn sulter og gasses ihjel av klorgass. Politikerne vinner frem på propaganda og bruker hatretorikk i sosiale medier. Man merker forskjell på Norge før og nå - hatet vokser og trollene har kommet frem fra hulen.

Å si at det ikke er noe tap at en 14 åring blir knivstukket - han var jo en fremtidig terrorist.

Overalt hører jeg stygge ord, og folk runker frem teorier uten grobunn i virkeligheten. Jeg blir så oppgitt og lei meg. Møkkafolk. Møkkaland. Vi har det så jævla bra. Men alikevell skal vi ha alle julegavene for oss selv, ja hele treet og ikke minst ribba.

GOD JUL.

Anonymous poster hash: 1b44f...8e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler så mye avmakt. Det er krig og barn sulter og gasses ihjel av klorgass. Politikerne vinner frem på propaganda og bruker hatretorikk i sosiale medier. Man merker forskjell på Norge før og nå - hatet vokser og trollene har kommet frem fra hulen.

Å si at det ikke er noe tap at en 14 åring blir knivstukket - han var jo en fremtidig terrorist.

Overalt hører jeg stygge ord, og folk runker frem teorier uten grobunn i virkeligheten. Jeg blir så oppgitt og lei meg. Møkkafolk. Møkkaland. Vi har det så jævla bra. Men alikevell skal vi ha alle julegavene for oss selv, ja hele treet og ikke minst ribba.

GOD JUL.

Anonymous poster hash: 1b44f...8e4

Du ser veldig mørkt på ting? Husk at det negative ikke er hele bildet.

Jobb med å legge merke til positive ting. De "veier" liksom mindre i vår bevissthet, så selv om det er mange av dem, kan de komme i skyggen av de negative.

Anonymous poster hash: a438b...4db

Skrevet

Den kommentaren fra politikeren om den drepte gutten var jo bare motbydelig. 

Anonymous poster hash: 9be28...a16
Skrevet

Ribba får vi ha for oss selv uansett! Muslimer spiser ikke gris...

Anonymous poster hash: 129ed...06e

Skrevet

Men vi kan alle bidra og forandre det😊 Vær mot din neste som du vil din neste skal være mot deg. Alle har mulighet til å bidra❤️

Anonymous poster hash: 3900a...889

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...