Gå til innhold

Trist da folk bretter ut livshistorien sin på Facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....bare for å vinne en blomst eller krem rller noe på en FB julekalender.

Ser mange skriver at en trenger bare legge en kommentar eller skrive ja, men noen legger ut hele livet sitt...huff, lurer på om de i det hele tatt tenker over at alle kan lese det?

Anonymous poster hash: 1e525...8dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*når

Den gang da. Hver gang når.

Anonymous poster hash: 3d30f...817

Skrevet

Helt tåpelig og inntil pinlig når de legger ut i det vide og det brede. Selv har jeg begynt å håne slike mennesker med å skrive en helt random tekst så de kanskje skjønner at de driter seg ut. Feks at Jeg vil vinne fordi bestemora til naboen, som er søster til tanten som mistet sokken sin under den 1.verdenskrig, men som fant den igjen under skittentøyskurven til barnebarnet til gammeltante Ruth som hadde stjålet den for å putte sokken innunder Bh`n for å imponere en av krigsgutta i Frankrike.

Hadde folk skjønt hvor dumt dette er, så hadde de bare skrevet; ja takk! Og thats it. Trenger for søren ikke fortelle hele livshistorien !!

Anonymous poster hash: add34...6be
Skrevet

Ja, hva er det med enkelte? Jeg er ikke interessert i å vite hele livshistorien. Og jeg er ikke interessert i å vite at det er 17 år siden tante Olga og onkel Per forlovet seg i Hosle kirke, who cares?! Og denne filmen som alle deler nå, den om året som gikk. Dere trenger ikke å dele den!

Anonymous poster hash: b1f1d...1e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...