Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Venter nr 4 nå, har 3 gutter og venter en gutt til. Han var ikke planlagt men er veldig ønsket. Men merker jeg ble veldig skuffa over enda en gutt, hadde vel håpet på en jente. Regner med følelsen går over etter fødselen om et par mnd. Andre som har hatt det sånn? Får jo helt dårlig samvittighet. (Og trenger ikke kritikk, kan ikke noe for hvordan jeg føler) Anonymous poster hash: f6084...094
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Skjønner at du ønsket deg jente, men som du skriver så vil det nok gå over Anonymous poster hash: be07d...b7d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Jeg forstår følelsen. Har også 3 gutter, men vil ikke ha flere barn uansett kjønn. Hadde jeg blitt uplanlagt gravid, så hadde jeg nok hatt et ønske om ei jente jeg også. Men tenk på at du faktisk var fornøyd med å ha 3 gutter. Dere prøvde jo ikke på ei jente. Du blir sikkert ikke noe mindre fornøyd med å ha 4 gutter. Og den følelsen vil gå over når du får den lille gutten din. Det er ingenting å skamme seg for mtp de følelsene du sitter med nå. Når han først er her så ønsker du deg ingen annen baby enn den du akkurat har fått. Anonymous poster hash: 3f76f...872
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Skjønner deg veldig godt, jeg gikk og gruer meg til ultralyd fordi jeg var så redd for at det ikke var jente som jeg følte det var (helt likt som første svangerskap) og jeg ville så fryktelig gjerne ha to jenter. Jeg gikk og tenkte på hvordan jeg skulle klare å skjule det hvis jeg ble skuffet hvis de sa det ble gutt og slikt. Men det ble jente så sa slapp jeg å tenke mer på det. Men vet du hva? Jeg tror det Bare er sånn vi er, vi føler, forestiller oss og planlegger. Så blir vi litt skuffa og satt ut når ting ikke blir slik vi hadde tenkt, men når det kommer til stykket så ser vi at det ble helt riktig likevel. Jeg tenker i ettertid at hvis minste hadde blitt gutt så hadde det blitt perfekt det også. Og det blir det sikkert for dere med minste lillebror også, den følelsen du har nå av skuffelse over den jente du tenkte du ville ha vil forsvinne etterhvert. Anonymous poster hash: b44f8...5c5
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Det er helt sant takk for svar, han vil jo være helt perfekt uansett kjønn. Ble bare så satt ut av at jeg ble så skuffa. Hjalp å lufte det litt her inne faktisk Anonymous poster hash: f6084...094
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 Har 5 gutter og elsker dei alle. Prøver på nr 6 og bryr meg ikkje kva utfallet blir. Anonymous poster hash: ac649...b20
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #7 Skrevet 8. desember 2016 jeg har 1 gutt og 2 jenter. skal ha flere barn. ønsker meg jente. blir litt skuffet om de blir en gutt. men blir de de so blir de de😉 de går nokk fort over. om jeg bare hadde hatt jenter eller gutter hadde jeg nokk ønsjet meg de motsatte. Anonymous poster hash: dea10...515
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #8 Skrevet 8. desember 2016 Du kommer til å prise deg lykkelig når ungene blir tenåringer, og voksne. Da jentedramaet kicker inn, bekymringer for de som unge voksne og voksne. Trenger mer hjelp. Tiden hvor du kan pynte de i kjoler og sette opp håret varer i 5 år, resten av livet er det mye større fordeler med gutter slik jeg ser det:) Anonymous poster hash: 147c6...66a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #9 Skrevet 8. desember 2016 Du kommer til å prise deg lykkelig når ungene blir tenåringer, og voksne. Da jentedramaet kicker inn, bekymringer for de som unge voksne og voksne. Trenger mer hjelp. Tiden hvor du kan pynte de i kjoler og sette opp håret varer i 5 år, resten av livet er det mye større fordeler med gutter slik jeg ser det:) Anonymous poster hash: 147c6...66a Dette stemmer ikke her, vi har tre jenter, to tenåringer og ei på 21, kjenner meg ikke igjen i dette. Har en gutt som minstemann og jeg ser like mange fordeler hos begge kjønn! Anonymous poster hash: ce47a...ad1
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #10 Skrevet 8. desember 2016 Du kommer til å prise deg lykkelig når ungene blir tenåringer, og voksne. Da jentedramaet kicker inn, bekymringer for de som unge voksne og voksne. Trenger mer hjelp. Tiden hvor du kan pynte de i kjoler og sette opp håret varer i 5 år, resten av livet er det mye større fordeler med gutter slik jeg ser det:) Anonymous poster hash: 147c6...66a Hæ? 😂 Dummeste jeg har hørt! Ingen bor lengre hjemme med mamma enn gutter. Og for ikke å snakke om ulykkesstatistikken når de begynner å kjøre bil. Jenter klarer fint å passe på seg selv. Gutter derimot, trenger litt mer hjelp om de ikke har funnet seg kjæreste innen de forlater redet. Anonymous poster hash: e2b15...71a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #11 Skrevet 8. desember 2016 Venter nr 4 nå, har 3 gutter og venter en gutt til. Han var ikke planlagt men er veldig ønsket. Men merker jeg ble veldig skuffa over enda en gutt, hadde vel håpet på en jente. Regner med følelsen går over etter fødselen om et par mnd. Andre som har hatt det sånn? Får jo helt dårlig samvittighet. (Og trenger ikke kritikk, kan ikke noe for hvordan jeg føler) Anonymous poster hash: f6084...094 Dette er ikke noe unormalt. Samme som en med 3 jenter ville at nr 4 skulle være gutt. Anonymous poster hash: 0c836...461
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #12 Skrevet 8. desember 2016 Jeg har 4 jenter og håpet nok på en liten gutt som nr 4,men etter hun var født var hun hele familiens prinsesse og savnet etter den lille prinsen forsvant! Ikke alle får gleden av og oppleve begge kjønn,men vi er alikevel ufattelig heldige som har fått så mange barn. Det er ingen selvfølge!!! Gratulerer med nr 4 på vei,det er helt topp med en hel flokk! Anonymous poster hash: 66177...ec2
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #13 Skrevet 9. desember 2016 Hæ? 😂 Dummeste jeg har hørt! Ingen bor lengre hjemme med mamma enn gutter. Og for ikke å snakke om ulykkesstatistikken når de begynner å kjøre bil. Jenter klarer fint å passe på seg selv. Gutter derimot, trenger litt mer hjelp om de ikke har funnet seg kjæreste innen de forlater redet. Anonymous poster hash: e2b15...71a Hvis gutter trenger mer hjelp så har man kanskje som forelder gjort noe feil? Anonymous poster hash: 5f197...12e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå