Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Har litt problemer med en nettbutikk, har flere ganger kontaktet for å få problemet løst, men får bare usanne svar tilbake. Nå får jeg ikke svar i det hele tatt. Jeg gikk derfor inn på siden deres på Facebook, hvor det ligger masse positive meldinger fra kunder. Jeg legger inn klagen min der, siden jeg ikke får svar fra de på andre måter. Like etter kommer det tre andre negative innlegg på "veggen" deres. Etter kort tid er alle disse innleggene slettet. Er det lov å lure kunder på den måten? Folk blir jo lykkelige uvitende om at de er useriøse, siden de kun leser postitiv omtale på siden deres.... Anonymous poster hash: 28f73...a8b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Kan du si hvilken butikk det gjelder? Jeg har selv hatt litt trøbbel med to i det siste. Anonymous poster hash: 90b84...8ca
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Kan du si hvilken butikk det gjelder? Jeg har selv hatt litt trøbbel med to i det siste. Anonymous poster hash: 90b84...8ca Ladelys.no er butikken! Anonymous poster hash: 28f73...a8b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Ladelys.no er butikken! Anonymous poster hash: 28f73...a8b Ok, aldri hørt om dem. Anbefaler deg å legge ut en anmeldelse på Trustpilot der du forteller om slettingen også. Hvis de ikke er på Trustpilot fra før, kan du opprette selv. Anonymous poster hash: 90b84...8ca
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Ok, aldri hørt om dem. Anbefaler deg å legge ut en anmeldelse på Trustpilot der du forteller om slettingen også. Hvis de ikke er på Trustpilot fra før, kan du opprette selv. Anonymous poster hash: 90b84...8ca Takk for tipset Anonymous poster hash: 28f73...a8b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 Ladelys.no er butikken! Anonymous poster hash: 28f73...a8b Huff da, jeg venter på en pakke selv derfra!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #7 Skrevet 8. desember 2016 Kontakte forbrukerombudet? Media? Viktig at useriøse aktører blir luket ut av markedet. Anonymous poster hash: a04c1...f72
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #8 Skrevet 8. desember 2016 Det er jo masse negative kommentarer der under innleggene deres 😊 Ikke uvanlig med stor pågang før jul. Alt som har med post og levering tar lengre tid fra iallefall midten av november ofte 😊 Anonymous poster hash: d60ed...3d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå