Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Dere som har brukt .. slutter de å virke etter en stund ? Tar maks dose men de siste nettene har jeg ikke fått sovet blir gal... Anonymous poster hash: 73d5c...24b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Hva er maksdosen din, da? Jeg gikk på det noen år og jeg opplevde gode og dårlige perioder på lik linje med andre som ikke bruker medisiner for søvn. Jeg gikk lenge på samme dose, men måtte øke etterhvert pga andre tilleggsdiagnoser. Nå som jeg har fått stabilisert det meste har jeg sluttet på vallergan, men bruker annen medisin i samråd med nevrolog som har spesialisert seg på søvnsykdommer. Anonymous poster hash: c3dda...807
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Maksdosen er 3 stk døgnet.. funket veldig bra i begynnelsen men merker ikke effekten enn at jeg kan sove lengre om morgen.. tar også hjertemedisiner som kan gi insomnia :/ Anonymous poster hash: 73d5c...24b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 3 piller er ikke en satt maksdose, snakk med legen din om du kan øke eller bytte til noe annet. Hvis det er fastlegen din som har sagt dette og bestemmer dose så be om henvisning til søvnutredning hos nevrolog. Jeg vil ikke si så mye om maksdoser siden det avhenger av type soveproblem og andre diagnoser, men hvis du ikke har blitt utredet ordentlig av spesialist bør du absolutt gjøre det. Da følges du opp av noen som er dyktige på problemstillingen samtidig som det blir tatt hensyn til medisiner du tar og andre diagnoser du har Anonymous poster hash: c3dda...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå