Gå til innhold

Herregud, havnet i seng med admdir

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er begge gifte, jeg har aldri gjort noe lignende. Han tafset litt, men jeg avbrøt heldigvis det hele. Endte med at vi sov ved siden av hverandre den natten.

Har gått og tenkt på dette i over en uke nå, klarer ikke tenke klart på hvordan jeg skal forholde meg til saken.

Noen som har havnet i samme situasjon etter jobbfest? Jeg trenger ikke tyn nå. Er fullstendig klar over hvor galt dette er. Og jeg kommer aldri til å fortelle det til mannen min.

Jeg elsker jobben min og omgås heldigvis ikke vedkommende, men det føles utrolig kleint!

Anonymous poster hash: 2834a...837

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂😂😂

Viktig å få med at det var adm.dir.?

Anonymous poster hash: 6de10...bfa

Skrevet

😂😂😂jeg er bare så satt ut at jeg tenkte at jeg må ordlegge meg på en veldig ugjenkjennelig måte🙈

Hi

Skrevet

Skjønner ikke hva du ønsker med denne tråden?

Skrevet

Detta går så bra! Ikke akkurat havna i samme situasjon selv, men kjenner folk som har gjort tilsvarende. Litt kleint, lat som ingenting. Pust med magen og vær glad det gikk så bra som det gjorde.

Anonymous poster hash: cde49...602
Skrevet

Skjønner ikke hva du ønsker med denne tråden?

Noen ganger er det vel godt å "diskutere" noe man tenker mye på med fremmede, slik at det ikke får noen konsekvenser?

Hi, alt går over med tiden. Nå har du lært, forhåpentligvis. Dette er bare lillebroren til ubehaget du kan vente deg hvis du en gang faller for fristelsen og ligger med noen.

Skrevet

Noen ganger er det vel godt å "diskutere" noe man tenker mye på med fremmede, slik at det ikke får noen konsekvenser?

Hi, alt går over med tiden. Nå har du lært, forhåpentligvis. Dette er bare lillebroren til ubehaget du kan vente deg hvis du en gang faller for fristelsen og ligger med noen.

Hva er det å diskutere?
Skrevet

Hva er det å diskutere?

Hva er det helt konkret som behager deg at folk tar opp her, da?

Skrevet

Hva er det helt konkret som behager deg at folk tar opp her, da?

Akkurat nå i dette øyeblikket..

Da kan vi kanskje diskutere at jeg er på nattevakt, og at min kollega smatter slik. Hvordan kan jeg, på en pen måte, be henne om å roe ned smartingen sin?

Skrevet

Akkurat nå i dette øyeblikket..

Da kan vi kanskje diskutere at jeg er på nattevakt, og at min kollega smatter slik. Hvordan kan jeg, på en pen måte, be henne om å roe ned smartingen sin?

Wow.

Skrevet

😂😂😂jeg er bare så satt ut at jeg tenkte at jeg må ordlegge meg på en veldig ugjenkjennelig måte🙈

Hi

Ja, for du ble så ugjenkjennelig av å poengtere tittelen hans.

Anonymous poster hash: c7b24...381

Skrevet

Ja, for du ble så ugjenkjennelig av å poengtere tittelen hans.

Anonymous poster hash: c7b24...381

Hø hø

Skrevet

Jeg liker vinklingen din. 'Havna i seng med' høres så uskyldig ut, plutselig var dere bare under dyna sammen, liksom. Det må da ha vært en foranledning til at en av dere ble med til den andres rom? Jeg regner ikke med at adm.dir. køyet sigaren, drakk opp konjakken og ba deg om å følge han?

Så kanskje første bud er å roe ned på flørtingen og ikke havne i div senger rundtom?

Skrevet

Tror egentlig du bare skal være veldig glad for at ikke noe skjedde. Om du har det ille nå så kunne det vært mye verre. Bare å sørge for å aldri havne i en slik situasjon igjen. Tenker kanskje det var alkohol involvert siden det var fest og man ble fristet. Men bare husk godt på følelsen du sitter med nå, så slipper du det i fremtiden :) skal ha for at du faktisk stoppet og ikke lå med han.

Anonymous poster hash: 67cfd...93d

Skrevet

Det var mye alkohol med inne i bildet. Jeg skulle bare være med han inn for å snakke i fred og ro om en plan vi har internt i selskapet som jeg virkelig brenner for.

Det var han som insisterte på å ta det nå.

Føler meg nesten litt lurt, for jeg hadde oppriktig ingen skitne intensjoner.

Skrevet

Det var mye alkohol med inne i bildet. Jeg skulle bare være med han inn for å snakke i fred og ro om en plan vi har internt i selskapet som jeg virkelig brenner for.

Det var han som insisterte på å ta det nå.

Føler meg nesten litt lurt, for jeg hadde oppriktig ingen skitne intensjoner.

Litt enkel sjel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...