Gå til innhold

Bukse til slank 7 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 130 cm lang og 24 kg, ingen hofler. . Så det meste siger ned.

Han vil helst ikke vise så mye av boxeren når han kryper, klatrer og sitter på huk. En veldig aktiv gutt, som liker å kle seg i kule klær.

Treningsbukser går fint å kjøpe, men vil ikke gå i de hverdag. Str 128 er alt for kort i lengden, og går vi opp i størrelse detter de ned.

Ønsker ikke å snurpe helt inn med belte. Blir ikke så pent. Greit å bruke belte, men blir litt rart når buksen er 10 Sm for vid i livet.

Handler mest på hm og cubus. Er ikke rik, så vil gjerne ha tips til bukser som kan passe .

Anonymous poster hash: 45e83...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres akkurat ut som min 7-åring. Høy og tynn som en strek. Jeg handler bukser på HM, kapp Ahl og Cubus. Passer alltid på at det er strikk inni som kan reguleres, den må snurpes inn så mye som mulig. Sist bommet jeg og kjøpte en olabukse med ekstra vidde på kapp ahl. Det fungerte jo dårlig. Men regular-modellen sitter fint i str 134.

Anonymous poster hash: 2ec54...4f6

Skrevet

Polarn o pyret har smale jeans og bomullsbukser som er perfekte.

Nen H&M har også noen smale modeller.

Min gutt er akkurat som din. Str 134 i lengde men fyrstikkstr i bredde.

Skrevet

Jeg har en slik jente, og har funnet ut at NameIt og KappAhl gjerne har noen smale modeller.

Slim fit buksene til HM fungerer også.

Anonymous poster hash: ea9c1...4c8
Skrevet

Høres ut som min 7 år gamle gutt også. Smal og slank. Må snurpe inn så mye jeg klarer i de strikkene inne i buksa.

Anonymous poster hash: d0c31...aa4

Skrevet (endret)

Har vore mest nøgd med buksene frå NameIt til min lange og smale gut.  Er regulerbar strikk i livet på alle, og i joggebuksene.

-ja, og nokon frå Kapahl og.

Endret av soleia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...