Gå til innhold

Hva er deres "mest plagsomme/forhatte" symptom? For min del er det KVISER :-/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke huske at det var så ille med storebror og lillebror.

Men denne gangen, noe så ekstremt..helst på haken/nedre del av ansiktet og litt under haken/halsen.

Og enormt på skuldrene/baksiden av skuldrene.

 

Ikke for å høres ut som en tenåring, men det er skikkelig ubehagelig å flaut å tærer på selvtilliten:-( på trening skal det mye til for at eg trener i topp uten ermer eller en genser. Andre som sliter med sånne "dumme" graviditetsplager der ute?

 

Anonymous poster hash: 0815e...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er heldig og fått bare noen få kviser, men for en treg mage jeg har fått!!!  Noen dager kommer ingenting ut.  Jeg har til å med prøvd å ikke ta kosttilskudd, men jeg merker ikke noe store forskjell.  Jeg er på vei til hemoroider, og gruer meg skikkelig. 

 

Har du prøvd å eksfoliere huden?  Jeg har en "eksfolieringshanske" som jeg bruker i dusjen (på kroppen og ansiktet), og jeg tror at det hjelper.  Men jeg har alltid hatt hud som trenger mye eksfoliering.

 

Det kan også hende at du trenger en litt fuktigere ansiktskrem?  Det er mange gravide som får tørrere hud.  Jeg bruker bare litt ekstra krem, og det går greit.

 

Lykke til!  Det er ikke noe hyggelig å se ut som en tenåring, men husk at det er (skal være) midlertidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er en eksfolieringskrem som jeg bruker hver gang jeg dusjer. Men føler ikke det hjelper.

Trøster meg me at det forhåpentligvis går over i hvert fall når lykketrollet er ute :-)

 

Kanskje invistere i noen gode fuktighetskremer :-) har heldigvis ingen problemer med magen (enn så lange)

 

Anonymous poster hash: d03e3...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kvalme denne gangen med en følelse av at hele kroppen er "syk"!

Helt forferdelig.

Gikk heldigvis over i uke 15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kviser er ikke kjekt! Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, men da jeg gikk gravid med min første fikk jeg masse kviser fra uke 6 i pannen og på ryggen! Skikkelige vonde og svære var de! Hos meg forsvant de heldigvis godt ut i 2.trimester. Krysser fingrene for at det også skjer med deg! Min verste gravidplage akkurat nå er svært hovent og ømt tannkjøtt 😭 Vondt å spise og blør masse når jeg pusser tennene🙄

Endret av ♥ Min engel ♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...