Gå til innhold

Vil fikse hele ansiktet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så misfornøyd med alt!

Ser så dratt ut rundt øynene. Ser trist og trøtt ut. Tenker på botox i pannen.

Kinnene er ikke definerte i det hele tatt, så vil få gjort noe her også

Har skjeve kjever, og det vises med at haken dras godt mot den ene siden.

Munnen er liten, smal og stram. Ser kjempestreng og skummel ut. Vil få litt fyll i dem uten å ende opp med andenebb.

Neseryggen er alt for rett sett fra siden, og selve nesa er alt for stor sett forfra.

Fortennene er store og klumpete i forhold til resten av tennene så de vil jeg bytte ut mot falske tenner. Og så er alle tennene mine kaffegule selv om jeg ikke drikker kaffe, te eller sort brus så de må blekes.

Øyenbrynene er lost case, så her tenker jeg microblading.

Er det noen som har erfaringer med noe av dette? Har jo ikke råd til alt så tenkte å høre litt om erfaringer og priser for å se hva jeg kan prioritere. Jeg har elendig selvtillit og vemmes av det jeg ser i speilet. Både min og mannens familie tar mye bilder og jeg skjemmes sånn av det stygge trynet mitt. Hater når det legges ut på facebook og alle ser hvor stygg jeg er. Vil kunne se meg selv uten å ville spy og gråte

Anonymous poster hash: 045e0...9fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, lykke til.

Anonymous poster hash: 1c6a1...659

Skrevet

Dytter.

Sånn helt seriøst. Jeg er dritstygg! Blir irritert hver gang jeg ser at menn med litt sminke på kler det å være jente bedre enn meg

Anonymous poster hash: 045e0...9fe

Skrevet

Du vil ikke bli fornøyd uansett hvor pen du blir, det er lett å forutse ut fra hvordan du skriver om deg selv.

Max 1 minutt med speiling per dag og slutt for all del å se på bilder av deg selv. Seriøst. Alternativet er psykolog...

Anonymous poster hash: 4f32d...6fc

Skrevet

Ikke imot plastikk altså, men det er direkte ulurt å begynne med det når man ikke tåler speilbildet sitt. Du må jobbe med å akseptere deg selv før du kjører på med operasjoner.

Anonymous poster hash: 4f32d...6fc

Skrevet

Ble veldig nysgjerrig på hvordan du ser ut...

Anonymous poster hash: bc30b...d90

Skrevet

Jeg er sikker på at du faktisk er pen jeg. Alt kommer an på øyet som ser. Jeg har til dags dato ikke kunnet si at noen mennesker jeg har møtt er stygge basert på utseende. De aller fleste har noe de er mindre fornøyd med. Jeg har en meget bred firkantet nese som er lite femenin. Flere ting jeg ikke er fornøyd med. Jeg er til og med overvektig. Og det er jo nesten den verste synden i dag. Men etterhvert som jeg har blitt eldre, har jeg lært meg å akseptere meg selv mer og mer. Folk får ta meg som jeg er. Bart og skjegg har jeg også om jeg ikke napper og bleker.

De tingene du er misfornøyd med, kan du sikkert pynte på med litt sminke på riktig måte de dagene du føler at utseendet ditt er det viktigste i noen situasjoner. I bunn og grunn, betyr ikke utseendet en døyt når det kommer til de virkelige viktige tingene i livet. Du har en mann, kanskje barn. De elsker deg for den du er. Prøv å være fornøyd med at du ikke ser ut som "alle" andre glansbilder i media og de som streber etter å likne. Det er sjarmen og hjertevarmende bak som definerer skjønnheten din. Det har jeg fått bevist igjennom hele livet. Uansett hvor "pene" eller mindre" pene" folk er i følge dagens målestokk. Et originalt utseende med et smil og utstrålingen av å godta seg selv er noen ganger uimotståelig. Til tross for mitt avvikende utseende ifh media,, får jeg mnge komplimenter og bekreftelse på at jeg ikke nødvendigvis er "stygg". En mann så til meg at du skiller deg ut blant hønsa, du er ikke et glansbilde, men du utstråler sikkerhet og skjønnhet på en helt annen måte. Det gjør deg noen ganger uimotståelig. Du er urørlig og det beundret han meg for. Et meget merkelig kompliment. Men kanskje det beste og ærligste jeg har fått.

Prøv å være deg selv hele veien. I følelsene og utseendet du fikk fra naturen. Alle er vakre på sin måte, ingen skal fortelle noe annet. Ikke en gang du selv. Men det er alltid det vanskeligste.

Fremhevede sjarmen og ekteheten din. Du er original og vakker.

Anonymous poster hash: a48a9...837

Skrevet

Få en venninne til å hjelpe til med napping, smink leppene større, tennene kan du bleke hjemme(f.eks strips fra ebay) nesa kan du sminke smalere. Skaff deg en god øyekrem, hold et hydrert, unngå for mye salt og få nok søvn. Når du har gjort alt dette og det gir deg selvtillit så kan du vurdere botox og alt det der.

Tror heller ikke på at det er så ille som du skal ha det til. Det er så fort å henge seg opp i detaljer på seg selv, og tilslutt ser man kun de og ikke en helhet.

Jeg f.eks er ekstremt misfornøyd med lår og rumpe, alltid vært. Og når jeg ser i speilet er det alt for stort og stygt. Men det er jo fordi jeg kun ser på akkurat det punktet på meg selv. Jeg ser ikke hvordan det er i forhold til resten av kroppen. Og hvis jeg klarer å se en helhet så er ikke de lårene og den rumpa så innmari digert likevel...

Anonymous poster hash: 59061...951
Skrevet

Ville bleket tennene, fått nappet og evt farget bryn og farget vipper. Dratt på salong og fått sminketips. Det er utrolig hva sminke kan utrette. Kanskje en tur til en dyktig frisør for å få en frisyre som fremhever de beste trekkene dine.

Jeg slet også i årevis med å hate mitt egen utseende. Fantaserte om plastisk kirurgi på nese og hake. Men jeg lærte meg omsider å godta meg selv og ikke være så fiksert på feilene ved utseendet mitt. Men jeg måtte altså bli over 30 før jeg kom så langt.

Bryr meg fortsatt om hvordan jeg ser ut, så kler meg pent og passer på sminke og hår. Føler meg ikke akkurat vakker, men ser ikke ut som en dass heller.

Anonymous poster hash: a58d4...71a

Skrevet

Siden underkjeven dras mot en side og du blir skjev, høres det ut som kryssbitt? Hvorfor er ikke det ev korrigert da du var yngre? Ukorrigert kryssbitt med tvangsføring kan føre til kjeveleddsproblemer på sikt.

Anonymous poster hash: fe937...e74

Skrevet

Vedder på at du ER pen men ser det ikke sjæl. Har du ikke sett før og etter bilder av Hollywood kjendiser? Ikke lurt

Anonymous poster hash: 0fb0e...671

Skrevet

Du er sikkert mye penere enn du tror du er 😘✨ Gå til frisøren, kjøp noen freshe klær, smink deg litt.. helt sikker på at du er myyyye penere enn det du tror selv ❤️

Skrevet

Jajaja, jobb med selvtilliten din og alt blir bra! Eller...

Få tennene fikset! Det vil koste mye (du må jo ha tannregulering og profesjonell bleking) men pene tenner gjør underverker for utseende! Akkurat som stygge tenner kan gjøre det valreste ansikt stygt.

Mulig du får tannregulering på avbetaling, så det er bare å starte.

Anonymous poster hash: 1876a...f2c

Skrevet

Det er neppe så ille som du beskriver.

Det er selvsagt mange ting du kan gjøre uten å legge deg under kniven.

Jeg tror imidlertid du vil profittere på å jobbe med å bli litt mer glad i deg selv og bli god mot deg selv.

Du beskriver deg selv på en veldig slem måte. Jeg får helt vondt. Jeg er bombesikker på at du aldri ville snakket slik om noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...