Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Har hatt en supernova til de to første. Men nå skrur den seg av hele tiden.. Anonymous poster hash: d82df...ba6
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Ikea family sin. Anonymous poster hash: 45d19...a38
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Må kunne handle på nettet:) Anonymous poster hash: d82df...ba6
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Jeg lurer på det samme😊 må å kunne handle den på nett da jeg bor veldig øde 😕 for å bruke i vogn. Anonymous poster hash: d32f9...7f1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Babycall med 5 årsgaranti og lav pris - Capidi produsert av svenske padwico. Kjøpte min på jollyroom! Har hatt min en stund nå og den er super! Enkel å bruke og helt fantastisk batterikapasitet! En babycall uten masse unødvendige duppeditter. DET liker jeg! I tillegg er den liten og hendig. Både baby og foreldreenheten! Praktisk når den skal plasseres i vogna når baby sover. Feks Philips har enorme babyenheter som er lite plasseringsvennlige! En annen viktig grunn til at vi valgte denne babycallen er fordi den har desidert lavest stråling, noe som jeg mener er vesentlig når man skal gå til innkjøp av slikt utstyr! Jeg mener også at siden det er 5 års garanti så bør det være et bra produkt, ellers hadde de aldri turt å gi så bra garanti. Herregud, nå hørtes jeg ut som en selger 😂 Men kan ikke annet enn si at den anbefales!! 👍🏻 Anonymous poster hash: 811bc...a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå