Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Var ferdig utdannet for 7 år siden og klarte ikke finne jobb innenfor feltet jeg var utdannet til. Hatt strøjobber frem til jeg fikk fast jobb for fire år siden. De siste fire årene har vært et rent helvete! Det er den verste bedriften jeg noen gang har vært borti, men siden jeg var avhengig av inntekt måtte jeg bare holde ut. Så plutselig ble drømmejobben ledig! Akkurat det jeg er utdannet til og jeg fikk jobben!!! Nå går jeg på jobb hver dag og hver morgen våkner jeg og gleder meg til å dra på jobb. Jeg kan rusle rundt i lokalet og rolige perioder og bare smile og tenker at jeg elsker jobben min. Måtte bare få det ut. Jeg er så lykkelig nå og gleder meg til jobb igjen i morgen! Anonymous poster hash: 46cc7...493
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Samme her, og det er en deilig følelse Er barnehagelærer, hva er du? Anonymous poster hash: 14ba3...8fe
Nyttårs barn Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Skulle ønske det var meg! Bare nyt det, tror ikke så mange har det slik heller.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Så bra! Gratulerer! Hva jobber du som nå? Anonymous poster hash: 63386...42d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Så deilig! Motsatt her, dessverre😣 Anonymous poster hash: 8984c...8bb
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 Jeg og elsker jobben min. Ingen dag eller vakt er lik. Noen ganger rolig, andre ganger helt Texas. Jeg er anestesisykepleier. Anonymous poster hash: 3a5ac...497
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #7 Skrevet 7. desember 2016 Jeg er apotektekniker og elsker det 😀 Hi Anonymous poster hash: 46cc7...493
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #8 Skrevet 7. desember 2016 Jeg også elsker jobben min! Gleder meg til å gå på jobb hver dag. Jobber i en offentlig etat. Anonymous poster hash: 14f83...ed3
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #9 Skrevet 7. desember 2016 Så bra! Gratulerer Jeg har også normalt en jobb jeg er veldig glad i. Får ikke jobbet pga. sykdom, men håper jeg blir frisk nok til å jobbe igjen, for jeg gledet meg til hver eneste dag på jobb Anonymous poster hash: 6b0dc...053
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #10 Skrevet 7. desember 2016 Jeg også! Mistrivdes på forrige arbeidsplass av flere årsaker. Vurderte faktisk å skifte yrke. Men nå stortrives jeg og krysser alt jeg har for at min midlertidige stilling blir fast. Er ergoterapeut😊 Anonymous poster hash: 93fa2...16a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #11 Skrevet 7. desember 2016 Barnesykepleier her og elsker jobben min! Anonymous poster hash: c4f15...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå