Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Vært plaget med dette i hele høst. Noen gode råd for å bli kvitt det? Øvelser? Ikke hele tiden men er sterkere i perioder. Litt svimmel hver dag. Stress er nok årsaken. Anonymous poster hash: 05570...07a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Da jeg hadde karusellsvimmelhet hadde jeg krystallsyken. Kiropraktoren gjorde noen "velte øvelser" på meg. Ble bedre av en gjennomgang av øvelsen. Måtte til et par ganger før det ga seg. Anonymous poster hash: 8c862...34b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Google epleys manøver. Funka veldig bra på meg 😊 Anonymous poster hash: b7181...12e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Bli utredet og få rett diagnose! Gjør du feil øvelser så kan du bli verre. Og får du ikke trett behandling så kan dette bli kronisk, noen blir ufør pga vestibulære sykdommer. Jeg har selv ikke klart å jobbe på to år pga en vestibulær sykdom, og frykter å bli ufør. Det finnes flere vestibulære diagnoser, ikke bare krystallsyken som "alle" tror det er når man sier man er svimmel. Selv fastleger tror "alltid" at det er krystallsyken og gir derfor ofte feil diagnose. Så ta blodprøver, som f.eks jern. Og bli henvist til ØNH. Klarer de ikke å gi deg en diagnose så kom deg til en nevrolog. Anonymous poster hash: a09ed...b88
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Trenger ikke være krystallsyken, kan også komme av låsning i nakke skuldrer. Anonymous poster hash: 67230...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå