Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Har hatt tre spontanaborter/missed abortion og blir 38 om 3/4 år. Gynekologen mente at vi ikke burde gi det så mange måneder til før vi sendte henvisning til ivf pga alder. Hans prøver er bra, mine venter vi på svar på. Har barn fra et tidligere forhold som er født da jeg var midt i tjueårene, så vet jeg kan/kunne få barn. Amh (eggreserver) er på 5, så det er ganske lavt. Må henvisning være mottatt før man fyller 38 eller må man være tatt inn før man fyller 38 (Oslo)? Er redd for ikke å rekke det. Også redd for å bli gravid og dermed ikke sende henvisning og så miste rett etter at jeg blir 38. Han har ikke barn fra før, så føles viktig å lykkes. Vil gjerne høre synspunkter/erfaringer og blir glad om noen vet svaret på det jeg lurer på! Anonymous poster hash: 4cd3f...c2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå