Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Anonymous poster hash: 30478...214
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Hvordan unngå å sove hele tiden? Burde vel klare meg med nattesøvnen.. Anonymous poster hash: 30478...214
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Hvordan unngå å sove hele tiden? Burde vel klare meg med nattesøvnen.. Anonymous poster hash: 30478...214 Red bull. Anonymous poster hash: 01dfe...e54
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Red bull. Anonymous poster hash: 01dfe...e54 For et dustete svar 😠 Prøv å gjør noe som gir deg noe. Gå en tur eller noe som gjør at du ikke sovner. Putt musikk i ørene og gå som bare den. Lag deg mat som du liker godt. Prøv å gjør de små tingene i hverdagen lystbetont. Det er ikke lett. Men jeg syns det har fungert når jeg har vært nede. Vær sammen med venner som gir deg energi. Ikke de som tapper deg! Ikke la slitenhet og søvn ødelegge den normale døgnrytmen. Hold deg oppe til grei tid på kvelden. Å ha gode søvnrutiner er veldig viktig for å unngå å bli enda dårligere. Det er ihvertfall min erfaring. Håper det går bedre med deg snart! ❤️ Anonymous poster hash: fdcc4...ad0
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 For et dustete svar Prøv å gjør noe som gir deg noe. Gå en tur eller noe som gjør at du ikke sovner. Putt musikk i ørene og gå som bare den. Lag deg mat som du liker godt. Prøv å gjør de små tingene i hverdagen lystbetont. Det er ikke lett. Men jeg syns det har fungert når jeg har vært nede. Vær sammen med venner som gir deg energi. Ikke de som tapper deg! Ikke la slitenhet og søvn ødelegge den normale døgnrytmen. Hold deg oppe til grei tid på kvelden. Å ha gode søvnrutiner er veldig viktig for å unngå å bli enda dårligere. Det er ihvertfall min erfaring. Håper det går bedre med deg snart! ❤ Anonymous poster hash: fdcc4...ad0 Nei, altså, red bull er oppkvikkende, fungerer fantastisk for å holde en våken. Red bull er løsningen hvis hun vil unngå å sovne. Anonymous poster hash: 01dfe...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå