Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Lukter du av og til? Hva synes mannen om det? Klager han på at huset skal være rent? av ren nysgjerrighet Anonymous poster hash: 28e1a...59a
tante grusom master of law Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Dusjer en til to ganger per dag. Hver morgen og etter trening om kvelden. Lukter aldri. Bruker dusjolje og smører meg etter dusj. Har fin og ikke tørr hud. Mannen setter pris på det tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Jeg dusjer to ganger hver dag man-fre (morgenen og så når jeg kommer hjem fra jobb) og ellers en gang på lørdag og søndag. Jobber i helsevesenet og føler rett å slett ikke for å droppe de to dusjene dagene jeg er på jobb, jeg er i nærheten av så mye at det er ekkelt å tenke på om ikke. Lukter ikke og har ikke mann. Anonymous poster hash: 67dfd...647
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Dusjer/bader to-tre ganger i uken. Rydder og vasker litt hjemme hver dag. Anonymous poster hash: e9af6...9ab
Elsker livet Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Jeg dusjer hver dag, merker at jeg lukter litt når det har gått nærmere ett døgn siden sist, men det er ikke sånn at det vil merkes av andre. Han klager nesten aldri på manglende husarbeid. Det er stort sett rent og pent her, bortsett fra rot fra barna som tas hver kveld.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 Dusjer hver dag. Aldri hørt klager. Huset er ikke det reneste for tiden akkurat da jeg er hjemme med 2 syke barn på n'te dagen. Hvorfor skulle han klage? Det er jo like mye hans ansvar at det er rent her som det er mitt ansvar. Anonymous poster hash: df759...9ee
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #7 Skrevet 7. desember 2016 Dusjer ca 4 ganger i uken, håret 1-2 ganger. Anonymous poster hash: ce831...803
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #8 Skrevet 7. desember 2016 Dusjer hver eller annenhver dag, ca 5 ganger i uka. Så jeg lukter jo av og til ja. Mannen klager ikke. Han er et normalt menneske, og vet at jeg er menneskelig og ikke en dukke. Huset er langt fra shinet for tiden, siden vi er syke alle mann. Der har han riktignok klaget litt, men det har han grunn til da synes jeg. Anonymous poster hash: 51efa...0ca
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #9 Skrevet 7. desember 2016 Dusjer annenhver dag, de dagene jeg ikke dusjer vasker jeg meg nedentil, under armene og i ansiktet med klut med litt såpe beregnet til underlivet. Har mye eksem og sår på hendene om høsten/vinteren så jo mer jeg dusjer jo verre blir det Anonymous poster hash: 69891...dac
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #10 Skrevet 7. desember 2016 Dusjer ca 3 ganger i uka når jeg er hjemme. Oftere om jeg trener mye ol. Lukter ikke til daglig, men hvis vi er på hytta en uke (ikke innlagt vann), kan det skje. Plager ikke mannen. Han lukter gjerne litt før. Mannen klager aldri på huset. Da må han gjøre husarbeid selv. Jeg gjør mest til vanelig. Anonymous poster hash: 4b84d...704
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #11 Skrevet 7. desember 2016 Dusjer hver dag, men noen søndager dropper jeg det! Tror ikke jeg lukter vondt😄 Anonymous poster hash: 59941...3fb
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #12 Skrevet 7. desember 2016 Dusjer annenhver dag. Rydder litt hver dag, vasker hele huset hver torsdag da er det rent og pent til helga. Anonymous poster hash: ddac8...f7a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #13 Skrevet 7. desember 2016 Dusjer annenhver dag, de dagene jeg ikke dusjer vasker jeg meg nedentil, under armene og i ansiktet med klut med litt såpe beregnet til underlivet. Har mye eksem og sår på hendene om høsten/vinteren så jo mer jeg dusjer jo verre blir det Anonymous poster hash: 69891...dac Samme her! Annenhver dag er maks av hva huden min tåler rett og slett... huset rydder jeg hele tiden. Rent er det ikke alltid. Ikke lett når man har tre barn og en mann som roter og møkker til i ett sett 😩 Menmen, det går vel bra. Tåler litt rusk på gulvet 😜 Man må senke kravene med 3 barn i familien merker jeg! Anonymous poster hash: 047a0...1df
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #14 Skrevet 7. desember 2016 Dusjer annehver dag. Oftere enn det så klør jeg meg til blods.. De dagene jeg ikke dusjer vasker jeg meg i underlivet og under armene med olje og vann. Lukter ikke! Har fast vaskedag på fredagene. Badet vaskes 2 ganger i uka. Ellers støvsuger jeg hver dag. Anonymous poster hash: 56573...131
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #15 Skrevet 7. desember 2016 Så rydder jeg hver dag også! Anonymous poster hash: 56573...131
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #17 Skrevet 7. desember 2016 Dusjer selvsagt hver dag. Mannen vasker huset selv så det klager han sjelden på. Anonymous poster hash: 489b2...2c1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #18 Skrevet 7. desember 2016 Dusjer hver morgen til daglig, men hvis jeg en sjelden gang ikke gjør, lukter det ikke noe. Kan gå mange dager uten at det lukter, det er testet på feks hytteturer. Men da trener jeg selvfølgelig ikke i løpet av de dagene. Her er begge to ansvarlig for at huset skal være rent, så det eneste vi evt klager på, er hvis man helt opplagt kunne tatt en sjau, men har vært lat. Typ vært alene hjemme hele dagen og ikke har tømt oppvaskmaskinen eller brettet klær. Anonymous poster hash: 683d3...a79
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #19 Skrevet 7. desember 2016 Dusjer annenhver dag, og da vasker jeg håret, også. Vasker meg med kluter de andre dagene (ansiktet, under armene og nedentil). Tror ikke jeg lukter. Bruker deo og parfyme. Mannen klager selvfølgelig ikke på at huset skal være rent. Det er vårt ansvar i fellesskap. Anonymous poster hash: 71581...0ee
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #20 Skrevet 8. desember 2016 Prøver å få dusjet en gang i uken, men i dårlige perioder kan det fort gå to uker mellom dusj. Væsker armhuler og underliv med klut om det luktEr. ManneN klager mye på at det er rotete og møkkete hjemme, jeg orker ikke gjøre noe på fridagene, de dagene ligger jeg til sengs. Anonymous poster hash: 4bc3a...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå