Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Han hadde nok ikke regnet med at jeg var hjemme, han skulle bare innom og hente noe fra barna. Han inviterte seg selv inn en liten tur. Nå kjenner jeg at det ikke var greit, men jeg kunne jo ikke avvise han mens ungene var tilstede. Hva gjør jeg? Har aller mest lyst til å tenke at det var et engangstilfelle og ikke gjøre noe, men synes ikke det er greit om det ikke er det, og han skulle finne på å snoke her ellers også...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 MEN låser du ikke døra da Anonymous poster hash: 63035...21a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Altså, han visste at ungene var hjemme og skulle hente noe fra dem, men han visste ikke at du var hjemme? Jeg regner med du låser døra når ingen er hjemme... Det du vil gjøre er å si til ungene at bestefar ikke får komme inn om du ikke er hjemme? Synes det høres litt rart ut jeg altså. Skjønner jo at du ikke vil ha han inn når du ikke er hjemme, men samtidig er han jo barnas bestefar og det var de han kom til. Anonymous poster hash: 2d103...418
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2016 Jeg låser ikke døra når jeg er hjemme nei... Jeg har fri i dag, ellers hadde jeg vel aldri visst det. Jeg kan jo godt si at bestefar ikke får komme inn når ikke jeg er hjemme, men jeg vil da ikke ha han inn når jeg er hjemme heller. Ungene er hos sin far annenhver uke, og han ser dem da. Synes ikke det er nødvendig for han å besøke dem den tiden de er hos meg.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Nå låser jeg døra da men...Her hender det stadig at ekssvigermor og bestemor henter barnet isteden for pappa`n, hun er også veldig flink til å invitere seg inn i samme slengen. Kan sitte i flere timer og vi har har aldri hatt noe bra forhold i det hele tatt. Har gjort kort prosess å sagt til far at det er uaktuelt at bestemor skal hente/bringe barnet ved samvær.Det må få være en av mine gleder med å ikke være sammen med sønnen hennes, at jeg slipper å måtte forholde meg til henne. Anonymous poster hash: 78611...a4c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2016 Det er jo ikke det at all kontakt skal være forbudt, og om de blir hentet av dem ved behov gjør ingenting. Men jeg ønsker ikke å ha dem på besøk inne i huset. Det ser jeg ikke helt poenget i😖
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #7 Skrevet 7. desember 2016 Det er jo ikke det at all kontakt skal være forbudt, og om de blir hentet av dem ved behov gjør ingenting. Men jeg ønsker ikke å ha dem på besøk inne i huset. Det ser jeg ikke helt poenget i😖 Han er jo tross alt bestefaren til barna. Kanskje er han ennå ikke vant til deres skilsmisse og hbordan han skal forholde seg til deg og barna og ditt hus. Anonymous poster hash: a0413...833
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #8 Skrevet 7. desember 2016 Men jøje meg... Barna må da få ha sin bestefar i sitt eget hjem. Det er så mange selvsentrerte skilte foreldre at jeg blir matt! Anonymous poster hash: 94ac5...1ab
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #9 Skrevet 7. desember 2016 Nå ble nikket ditt litt ironisk😂 Anonymous poster hash: 4e70a...334
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #10 Skrevet 7. desember 2016 Hvorfor gjør DET noe da?! Anonymous poster hash: 62b5a...e3d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #11 Skrevet 8. desember 2016 Det er jo ikke det at all kontakt skal være forbudt, og om de blir hentet av dem ved behov gjør ingenting. Men jeg ønsker ikke å ha dem på besøk inne i huset. Det ser jeg ikke helt poenget i😖 Send en melding eller mail: "Hei - til en annen gang vil jeg bare fortelle at jeg setter pris på at alle besøk er avtalt før man kommer, og at alle gjester ringer på før de går inn. Slik ønsker jeg å ha det i mitt hjem. Anonymous poster hash: c0852...c1c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #12 Skrevet 8. desember 2016 Men jøje meg... Barna må da få ha sin bestefar i sitt eget hjem. Det er så mange selvsentrerte skilte foreldre at jeg blir matt! Anonymous poster hash: 94ac5...1ab Bestemmer folk selv når de skal være gjest hos andre? Syns du ikke vertskapet skal få velge når det passer og ikke minst, hvem de ønsker å motta? Og for ordens skyld: barn er ikke husets "vertskap" Anonymous poster hash: c0852...c1c
Evablaum Skrevet 8. desember 2016 #13 Skrevet 8. desember 2016 Bestemmer folk selv når de skal være gjest hos andre? Syns du ikke vertskapet skal få velge når det passer og ikke minst, hvem de ønsker å motta? Og for ordens skyld: barn er ikke husets "vertskap" Anonymous poster hash: c0852...c1c Barna er gjester uansett hvor de er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå