Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Har hatt smerter i venstre side bryst og arm som jeg ble bedre av ved Ä gÄ til fysioterapaut.Men jeg har plagdes lenge med at hjerte plutselig galloperer ogsÄ roer seg.De siste 4 dagene nÄ har jeg kjent hjerte hoppe annenhvert minutt....dette kan ikke vÊre normalt eller?det er bÄde nÄr jeg sitter i ro og i bevegelse.Har tatt ekg og ultralyd av hjertet under graviditet uten noe unormale funn....noen som har samme plager?  Anonymous poster hash: 0dc85...b84
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 I feel you, sister! Har hatt det sÄnn en stund, ligget inne til dÞgnmÄling med ekg flere ganger (hjertesykdom i familien), og etter litt frem og tilbake fikk jeg beskjed om at jeg har ekstrasystoler (ekstraslag) pÄ hjertet. Veldig vanlig, sjelden farlig. Blir vÊrre i perioder med stress, kjenner det godt nÄr jeg er i ro.  Anonymous poster hash: c4d3e...315
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Jeg har det hele dĂžgnet Anonymous poster hash: a5274...668
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Ă takk for svarđđŒHvor ofte er ofte for deg?vi har ogsĂ„ hjertesykdom i familien...sĂ„ jeg blir jo ekstra pĂ„ vakt.Synes det er spesielt ekkelt nĂ„r det varer i dagevis og sĂ„ mye.....  Anonymous poster hash: 0dc85...b84
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Det kan hjelpe med magnesiumtilskudd  Anonymous poster hash: 334f1...faa
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 Ja magnesium har jeg glemt!takk,skal prĂžve detđđ» Â Anonymous poster hash: 0dc85...b84
SuperFries Skrevet 7. desember 2016 #7 Skrevet 7. desember 2016 Har det hver dag, og har hatt det sÄ lenge jeg kan huske. FÄr sikkert atrieflimmer senere i livet, men det er ikke noe jeg kan gjÞre med det. SÄ da lever man med det fordi man mÄ.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #8 Skrevet 7. desember 2016 Jeg har ogsÄ ekstrasystoler og har hatt det i 6 Är. Det blir forverret av stress, graviditet, nervÞsitet, lite sÞvn, koffein, og rÞdvin kan jeg absolutt ikke drikke, da gÄr hjertet helt amok. Og i perioder har jeg det hele tiden selv om jeg ikke stresser eller noe. Forferdelig ekkelt!  Anonymous poster hash: 5d48a...3bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ