Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Hun er 5 år. Vet det er gratis i helger. Anonymous poster hash: bf1fd...38b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Hvor mye koster et hus? Kanskje lurt å si noe om strekningen, hvor i landet man bor osv. Stor forskjell på prisen for en togbillett Oslo-Stockholm enn det er for en billett Asker-Oslo feks.. Anonymous poster hash: d9e15...c11
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Sjekk NSB sine nettsider du Anonymous poster hash: deb59...6ce
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Tror ikke nettbuss i sør har noe prissamarbeid med oslo sporveier f.eks, og hvem vet hva bybussen i Bergen koster i forhold til i Trondhjem. Du må nok inn på nettet og sjekke akkurat den strekningen du skal kjøre. Jeg bor i sør og tar av og til buss til Oslo, selv den samme strekningen koster forskjellig med de forskjellige busselskapene. Anonymous poster hash: a66f2...795
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Jeg vil GJERNE høre hvor det er gratis busser for barn i helger,da er det hvertfall ikke snakk om Bergen Anonymous poster hash: 9d061...1a1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 Jeg vil GJERNE høre hvor det er gratis busser for barn i helger,da er det hvertfall ikke snakk om Bergen Anonymous poster hash: 9d061...1a1 Gratis på buss for barn i følge med voksen i helgene i Trondheim Anonymous poster hash: e62dd...ea9
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #7 Skrevet 7. desember 2016 Gratis for barn i følge med voksen på buss, trikk, lokaltog og bane i Oslo også i helgen. Her koster barnebillett ellers 16 kr. Men jeg vet jo ikke hva det koster der du reiser Anonymous poster hash: fbf19...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå