Gå til innhold

Økonomisk kaos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har satt oss i en knipe. Jeg er sikker på at vi vil klare og ordne opp.

Men jeg er så sint og oppgitt.

Det viser seg at vi ligger flere mnd bak både på bil, studielån, barnehage og sfo og i tillegg til dette er det tatt opp forbrukslån her og der.

Samlet på ca 230 000.

Hva han har tenkt med aner jeg ikke. Men nå må jeg ordne opp i dette. Har betalt masse allerede for eksempel snekker regninger på flere ti talls tusen.

Jeg har snakket med banken og fikk 3 mnd betalingsfri på huslånet. Har bare januar igjen og ligger fortsatt masse bakpå.

Dette er fordi alle smålånene her og der er gått til inkasso. Banken ville ikke bake det inn i boliglånet. De kunne vurdere og ta det inn som et sidelån når vi kom under 150 000.

Kan det lønne seg og refinansiere de foebrukslånene til et lån??

Mannen har hatt ansvar for økonomien i fire mnd og det eneste han trengte og gjøre var og overføre pengene til regningskonto. Jeg har vært syk og hatt et langt opphold på sykehus.

Foebrukslånene har han tatt opp i vår mens vi pusset opp. Jeg var ikke klar over det.

Anonymous poster hash: 9f2a9...5e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er flereforbrukslån han har tatt opp så lønner det seg å samle alt i ett lån

Anonymous poster hash: d3029...38d

Skrevet

Hvis det er flereforbrukslån han har tatt opp så lønner det seg å samle alt i ett lån

Anonymous poster hash: d3029...38d

Jeg det er et på ca 44000, et på 144000, et på 24000 og et på 11000. Hos fire forskjellige.

Hi

Skrevet

Du kan kontakte NAV på telefon 55553333 og høre om ditt lokale NAV-kontor har gjeldsrådgiver. I så fall får dere gratis veiledning der.

Lykke til!

Anonymous poster hash: c2c7a...ccd
Skrevet

Du kan kontakte NAV på telefon 55553333 og høre om ditt lokale NAV-kontor har gjeldsrådgiver. I så fall får dere gratis veiledning der.

Lykke til!

Anonymous poster hash: c2c7a...ccd

Jeg klarer og ordne opp i dette selv. Har også min rådgiver i banken som jeg møter jevnlig nå.

Tror at i februar har jeg kommet frampå igjen.

Noen som kan anbefale en bank for å få alle lånene samlet?

Hi

Skrevet

Opp.

Skrevet

.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...