Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Kan det være hemoride inne i tarmen? Har hatt det slik lenge, men synes det er flaut å ta opp med lege... Om det er hemoride, hva kan jeg gjøre for å få det bort? Jeg er mye forstoppet...magen står rett ut. Er nøye med kosthold, fiber og vann....+ bevegelse. Har ikke hemoride utenfor tarmen - men hadde det for 4 år siden da jeg var gravid. Anonymous poster hash: e56ca...7c0
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Det skrives ikke besj, men beige Har du noe beige i tarmen? Anonymous poster hash: e14bd...0fc
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Det skrives ikke besj, men beige Har du noe beige i tarmen? Anonymous poster hash: e14bd...0fc Tror ordet det letes etter her er "bæsjen". Anonymous poster hash: 36803...86c
hol(L)y COW Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Tror ordet det letes etter her er "bæsjen". Anonymous poster hash: 36803...86c 😂👌🏻
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Kan det være hemoride inne i tarmen? Har hatt det slik lenge, men synes det er flaut å ta opp med lege... Om det er hemoride, hva kan jeg gjøre for å få det bort? Jeg er mye forstoppet...magen står rett ut. Er nøye med kosthold, fiber og vann....+ bevegelse. Har ikke hemoride utenfor tarmen - men hadde det for 4 år siden da jeg var gravid. Anonymous poster hash: e56ca...7c0 Alle endringer i avføringsmønster skal taes opp med lege, uansett hvor gammel (eller ung) du er. Bestill time hos fastlegen i dag. Anonymous poster hash: 06062...591
amandine Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 Og ikke vær redd for å ta det opp med legen, jeg lover deg at legen ikke bryr seg om at det er flaut og driter fullstendig i det - det er hverdagskost:-) (sorry, jeg burde ikke spøke med noe sånt men kunne ikke la være)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #7 Skrevet 7. desember 2016 Alle endringer i avføringsmønster skal taes opp med lege, uansett hvor gammel (eller ung) du er. Bestill time hos fastlegen i dag. Anonymous poster hash: 06062...591 Åh... herreguuud, orker ikke en finger opp i rompa, er så livredd det ender opp med det!!!! HI Anonymous poster hash: e56ca...7c0
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #8 Skrevet 7. desember 2016 Åh... herreguuud, orker ikke en finger opp i rompa, er så livredd det ender opp med det!!!! HI Anonymous poster hash: e56ca...7c0 Det ender nok opp med det, dessverre, og muligens rectoskopi eller coloskopi. Men tro meg, det er MYE verre å gå med udiagnostisert potensielt alvorlig sykdom, enn å få en finger opp i rompa. Ta en tur til legen, du. Anonymous poster hash: 06062...591
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #9 Skrevet 7. desember 2016 Det ender nok opp med det, dessverre, og muligens rectoskopi eller coloskopi. Men tro meg, det er MYE verre å gå med udiagnostisert potensielt alvorlig sykdom, enn å få en finger opp i rompa. Ta en tur til legen, du. Anonymous poster hash: 06062...591 Vel, hva det ender med avgjør man faktisk selv. Selv om det er veldig lurt å følge legens råd om undersøkelser, er man i sin fulle rett til å si "nei, det ønsker jeg ikke". Anonymous poster hash: cfc8a...532
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #10 Skrevet 7. desember 2016 Vel, hva det ender med avgjør man faktisk selv. Selv om det er veldig lurt å følge legens råd om undersøkelser, er man i sin fulle rett til å si "nei, det ønsker jeg ikke". Anonymous poster hash: cfc8a...532 Misforstår du meg med vilje? De fleste voksne vet at all legebehandling, inkludert undersøkelser, er frivillige. Det vet nok HI også. Men hun vil nok vite hva årsaken er, ellers hadde hun vel ikke bedt om råd her. Og for å sikkert finne ut hva det er, må hun en tur til lege. Anonymous poster hash: 06062...591
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #11 Skrevet 7. desember 2016 Toblerone! Anonymous poster hash: f8b4d...fbd
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #12 Skrevet 7. desember 2016 https://m.youtube.com/watch?v=_LZk2gxyz2I Anonymous poster hash: f8b4d...fbd
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #13 Skrevet 8. desember 2016 HI her: Snakket just med legen. Han ba meg dritt noe "fibergreie" fra Apoteket bare + Movikol. Så da slipper jeg "fingeren" - det hadde vært krise!!! Da måtte jeg hatt narkose !!!!! Anonymous poster hash: e56ca...7c0
amandine Skrevet 8. desember 2016 #14 Skrevet 8. desember 2016 HI her: Snakket just med legen. Han ba meg dritt noe "fibergreie" fra Apoteket bare + Movikol. Så da slipper jeg "fingeren" - det hadde vært krise!!! Da måtte jeg hatt narkose !!!!! Anonymous poster hash: e56ca...7c0 Så bra du har snakket med legen. Men hvis det ikke bedrer seg så må du ta kontakt med legen igjen og få en skikkelig undersøkelse. Det er ikke så ille som du tror. Og for legen er det dagligdags. Legen er diskret og rask og gjør ikke noe mer ut av det enn han eller hun må.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #15 Skrevet 8. desember 2016 Så bra du har snakket med legen. Men hvis det ikke bedrer seg så må du ta kontakt med legen igjen og få en skikkelig undersøkelse. Det er ikke så ille som du tror. Og for legen er det dagligdags. Legen er diskret og rask og gjør ikke noe mer ut av det enn han eller hun må. HI her: Skal inn 22 desember igjen, får si i fra om det er likt da og... har jo hatt det slik mange mnd nå... Får se Anonymous poster hash: e56ca...7c0
amandine Skrevet 9. desember 2016 #16 Skrevet 9. desember 2016 HI her: Skal inn 22 desember igjen, får si i fra om det er likt da og... har jo hatt det slik mange mnd nå... Får se Anonymous poster hash: e56ca...7c0 Hvis du har hatt det i mange måneder bør du absolutt få det skikkelig undersøkt. Så fort som mulig.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #17 Skrevet 9. desember 2016 Hvis du har hatt det i mange måneder bør du absolutt få det skikkelig undersøkt. Så fort som mulig. HI her: Fastlegen mente det ikke var urovekkende med rare former på besjen... Jeg har vært mye forstoppet...kanskje derfor det blir så rar form? Får vente å se til 22....tør ikke ringe han opp igjen når han virka helt ubekymret over dette... Anonymous poster hash: e56ca...7c0
amandine Skrevet 9. desember 2016 #18 Skrevet 9. desember 2016 HI her: Fastlegen mente det ikke var urovekkende med rare former på besjen... Jeg har vært mye forstoppet...kanskje derfor det blir så rar form? Får vente å se til 22....tør ikke ringe han opp igjen når han virka helt ubekymret over dette... Anonymous poster hash: e56ca...7c0 Lykke til! Det er jo ikke så lenge til den 22. Håper du merker bedring raskt.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #19 Skrevet 9. desember 2016 HI her: Fastlegen mente det ikke var urovekkende med rare former på besjen... Jeg har vært mye forstoppet...kanskje derfor det blir så rar form? Får vente å se til 22....tør ikke ringe han opp igjen når han virka helt ubekymret over dette... Anonymous poster hash: e56ca...7c0 Det heter ikke BESJEN!!!!! Anonymous poster hash: e14bd...0fc
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #20 Skrevet 9. desember 2016 Det heter ikke BESJEN!!!!! Anonymous poster hash: e14bd...0fc Jo, det heter det. Hahah.... alt man skal henge seg opp i Anonymous poster hash: e56ca...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå