Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 For moroskyld lurer jeg på følgende: Når man inngår skriftelig avtale med en (seriøs) oppdretter om å komme og se en spesifikk valp i den hensikt å kjøpe denne valpen, men oppdretter så avlyser avtalen fordi andre var først ute med pengene, hvilken rettigheter har man? Jeg er altså ikke den minst egnede eier, eller ble gjort oppmerksom på at flere var interesserte etc etc Jeg vil heller ikke kjøpe noe av et så useriøst sted, men jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å sette denne oppdretteren på plass litt! Fy søren for en ufin butikk enkelte bedriver 😔😡 Noen som kan noe om dette? Anonymous poster hash: cc8b9...fdb
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 For moroskyld lurer jeg på følgende: Når man inngår skriftelig avtale med en (seriøs) oppdretter om å komme og se en spesifikk valp i den hensikt å kjøpe denne valpen, men oppdretter så avlyser avtalen fordi andre var først ute med pengene, hvilken rettigheter har man? Jeg er altså ikke den minst egnede eier, eller ble gjort oppmerksom på at flere var interesserte etc etc Jeg vil heller ikke kjøpe noe av et så useriøst sted, men jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å sette denne oppdretteren på plass litt! Fy søren for en ufin butikk enkelte bedriver Noen som kan noe om dette? Anonymous poster hash: cc8b9...fdb En skriftlig avtale om at du skal få lov til å kjøpe den er bindende. Anonymous poster hash: a443f...6ce
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Så lenge du ikke har inngått noen avtale om kjøp tror jeg ikke du har noen rettigheter. Anonymous poster hash: 6adcc...a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå