Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Barna her får en mye bedre dag hvis de starter med noe sunt enn med masse snop. De skal få litt godis, men vil også gi dem noe med litt substans (ikke nødvendigvis havrekli, men ikke helt karameller heller). Skulle gjerne gitt dem deilige frokostmatpakker til å nyte foran tvn, men alt jeg kommer på må oppbevares kalt. I tillegg får de et julehefte og kanskje noe å pynte seg med til kvelden. Noen som har gode tips til noe som ikke er for dyrt og ikke blir liggende som søppel? Anonymous poster hash: 81293...1a7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Her får min ny pysj og kinderegg. Frokost blir det likevel etter sokken, så den ene dagen i året gjør det ingenting at det blir sjokolade før frokost Anonymous poster hash: 760d5...259
skinnfilla Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 De får masse snop, dette har de gjennom hele juleferien. De får også to gaver hver på morgenen ,noe de kan lage,tegne osv og et blad. Julaften er ikke dagen å være sunn😆
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 En bamse, klementin, aktivitetsbok med klistremerker og litt marsipan, sjokolade og skumnisser😍 Anonymous poster hash: e481f...1d8
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Jeg er helt enig i at det er lov å skeie skikkelig ut på julaften, jeg bare ser på mine barn (og meg selv) at dagen blir bedre hvis den ikke starter på snop, og julaften er jo virkelig en dag man bør være i form til å nyte. Hadde det ikke vært slik, skulle de gjerne fått en diger pose godis for min del😅 Så ingen helseekstremist her, altså, unner bare barna mine det beste. Nyt det, dere som kan meske dere med masse godis og fortsatt føle dere tipp topp😃 Anonymous poster hash: 81293...1a7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 Hva med en lapp om at det ligger noe godt i kjøleskapet? Så kan du ordne en god frokostmatpakke eller fruktsalat og yoghurt eller noe sånt? I tillegg noe godis, så klart Anonymous poster hash: 536d6...51e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #7 Skrevet 7. desember 2016 En liten gave, en ny julekule (en hvert år til å henge i treet) og masse godis :) Anonymous poster hash: 2cfc6...19a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #8 Skrevet 7. desember 2016 Hva med en lapp om at det ligger noe godt i kjøleskapet? Så kan du ordne en god frokostmatpakke eller fruktsalat og yoghurt eller noe sånt? I tillegg noe godis, så klart Anonymous poster hash: 536d6...51e God plan! Hi Anonymous poster hash: 81293...1a7
Meg og alle gutta Skrevet 7. desember 2016 #9 Skrevet 7. desember 2016 4 og 6 år *en pk pokemonkort *stort Kinderegg *smoothie *En julebrus *En "gameboy" med 250 innebygde spill jeg har kjøpt fra Kina. Old school spill. *Et julehefte *Litt annen kul godis *En pose nøtter 1 åringen får *en bok *smoothie *kjeks *rosiner *plastelina *capri sonne *en liten sjokolade Det er julaften bare en gang i året og da syns jeg det er greit å skeie ut litt jeg. Men nøtter er jo sunt, kan du ikke legge oppi det hvis barna dine liker det? Mine unger elsker både mandler og hasselnøtter.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #10 Skrevet 7. desember 2016 4 og 6 år *en pk pokemonkort *stort Kinderegg *smoothie *En julebrus *En "gameboy" med 250 innebygde spill jeg har kjøpt fra Kina. Old school spill. *Et julehefte *Litt annen kul godis *En pose nøtter 1 åringen får *en bok *smoothie *kjeks *rosiner *plastelina *capri sonne *en liten sjokolade Det er julaften bare en gang i året og da syns jeg det er greit å skeie ut litt jeg. Men nøtter er jo sunt, kan du ikke legge oppi det hvis barna dine liker det? Mine unger elsker både mandler og hasselnøtter. Smoothie og nøtter var lurt! Som sagt enig i at man skal kunne kose seg ekstra, hvis det funker😜 Anonymous poster hash: 81293...1a7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #11 Skrevet 7. desember 2016 Mine får snop og julehefte, de bare smaker litt på snopet før de ber om frokost. Skikkelig frokostmennesker mine 😉 Men hva med sånne små pakket med frokostblanding? Det er jo mye sukker i dem også, men bedre enn marsupangris likevel. Du får jo kjøpt sånn pakke med åtte snåpakker med cornflakes, cheerios o.l Jeg pleier alltid å ha en liten rosineske og en mandarin sammen men snopet i strømpa da Anonymous poster hash: f6cbb...a2f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #12 Skrevet 7. desember 2016 Her i huset må alle spise minst en skive før de får åpne julestrømpen,å det har fungert utmerket her i alle år Anonymous poster hash: 9cc64...49a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #13 Skrevet 7. desember 2016 Har en 3-åring som får en lego-eske og noe godis. Men prøver å heller gå for rosiner, sånne fruktbarer på søstrene grene, eplejuice, smoothie og så noe skikkelig godis. Men han er en glupsk fyr, og det som er godt går gjerne alt i truten samtidig, og siden det blir så mye godis i løpet av dagen så prøver vi å begrense det et snev i strømpa. I hvertfall før frokost. Kanskje det i år finnes en annen strømpe et annet sted i huset som dukker opp etter frokost? Hm 😊 Anonymous poster hash: aef53...649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå