Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Vi har skikkelig kleskaos her hjemme. Tårnevis med rene klær som ikke har plass noen steder, haugevis med fulle skittentøydunker som kan stå over en måned før jeg gidder å vaske siden det aldri er krise uansett. Klærne tar over huset! Er jo mange som trenger klærne mer enn oss, så nå skal jeg gå over alt og sortere ut klær som skal gis vekk. Hvor mange klesplagg mener dere man burde ha? Et helt antrekk for hver ukedag? Anonymous poster hash: 3622e...b20
Kathrine. Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 10-15 av hver sort? (Ikkje finkler og badebukser) Vi bytter ofte klær kvar dag. Greit å kunne vente litt med klesvasken.
Kathrine. Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Haha. Blei inspirert eg no. Kanskje tømme litt eg og.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Vil faktisk anbefale å lese boka "magisk opprydding" av Marie kondo. Hun har mange gode tips til rydding, spesielt av klær. Har ikke prøvd selv ennå men har planer om det Anonymous poster hash: 0ea1c...706
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Jeg har 5 langbukser, 2 tynne bluser, 2 tykke ullgensere, 2 innejakker, 5 (?) Gensere, 2 skjørt, bunad, 4 kjoler og en del undertøy og sokker. Treningstøy kommer i tillegg. Det er mer enn nok. Anonymous poster hash: 44ccf...c67
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 Vet ikke, men alt for mye klær selvsagt. Jeg har aldri klesvask som hoper seg opp. Hverken ren eller skitten. Alt blir tatt med én gang. Det samme gjelder oppvaskmaskin og " rot" generelt. Anonymous poster hash: d3227...0ff
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #7 Skrevet 7. desember 2016 Jeg har fem Bukser, et par hverdagskjoler og skjørt, kanskje 20 gensere, 20 t-skjorter, et par bluser, ca ti hettegensere og fire joggebukser. Har ulltøy og penklær i tillegg. Det holder lenge. Samboer har noe mindre klær enn meg da han bruker uniform på jobb. Barna har også også noe mindre klær. Vaskemaskinen går "hele tiden" da vi er fem stk i husholdningen, så vi er aldri tomme for klær. Anonymous poster hash: 4fbad...588
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå