Gå til innhold

Har fått julekortene, for tidlig å sende ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått noen enda 🎄😁

Anonymous poster hash: b5587...68f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sender ut i dag hvertfall 🙈

Skrevet

Jeg har fått mange. Ikke for tidlig. Send ut. God jul ✨

Anonymous poster hash: ab573...863

Skrevet

Jeg sendte ut på mandag. Skjønner ikke helt at enkelte mener det er aaaalt for tidlig å sende ut før midten av desember, mens det virker som at "alle" er ferdig å vaske, bake og pynte før første søndag i advent! Har også sett tråder her inne som startet for mange dager siden om det var innafor å få opp juletreet...

Anonymous poster hash: 94f76...033

Skrevet

Vi har sendt ut

Anonymous poster hash: b34f7...91f

Skrevet

Jeg sendte ut på mandag. Skjønner ikke helt at enkelte mener det er aaaalt for tidlig å sende ut før midten av desember, mens det virker som at "alle" er ferdig å vaske, bake og pynte før første søndag i advent! Har også sett tråder her inne som startet for mange dager siden om det var innafor å få opp juletreet...

Anonymous poster hash: 94f76...033

Haha, helt sant!!! Tror jammen jeg skal sende julekortene selv i dag jeg 😊

Anonymous poster hash: e6352...c2c

Skrevet

Blir å sende i løpet av de nærmeste dagene, så blir de iallefall sendt

Anonymous poster hash: 225b7...217

Skrevet

Hvis du har fått dem men ikke har brydd deg om å skrive noe som helst på dem synes jeg det er for tidlig å sende ut, ja. Hvis du derimot med "fått dem" mener at de ligger skrevet og klare til frankering er det bare å kaste loss. Jeg synes det er så sinnsykt kjipt med de som bare spyr ut masseproduserte kort for å reklamere for de pene barna sine uten så mye som en bitte liten håndskrevet hilsen.

Anonymous poster hash: 59060...4de
Skrevet

Hvis du har fått dem men ikke har brydd deg om å skrive noe som helst på dem synes jeg det er for tidlig å sende ut, ja. Hvis du derimot med "fått dem" mener at de ligger skrevet og klare til frankering er det bare å kaste loss. Jeg synes det er så sinnsykt kjipt med de som bare spyr ut masseproduserte kort for å reklamere for de pene barna sine uten så mye som en bitte liten håndskrevet hilsen.

Så negativ du er da 😂

Anonymous poster hash: c6c96...7d5

Skrevet

Off jeg har skrevet kun god jul og godt nytt år og klem fra oss på. Føler ikke jeg har så mye tid å skrive så mange julekort med to små, en av dem baby😳 Håper ikke alle tenker slik du gjør🙁

Skrevet

Off jeg har skrevet kun god jul og godt nytt år og klem fra oss på. Føler ikke jeg har så mye tid å skrive så mange julekort med to små, en av dem baby Håper ikke alle tenker slik du gjør

Da har du jo i det minste håndskrevet hilsen? Det er tanken for mottaker som teller, og den har du med. Den tror jeg nemlig mangler hos veldig mange, der fokuset er på egenreklame... Og nei jeg er ikke sur, jeg gleder meg til julekort. Selv har jeg ikke tid til å skrive så mange i år, men ett eller to hver kveld klarer jeg. Og da er de ikke klare til å bli sendt enda. Jeg har også bestilt bildekort som har kommet, men de ligger i en bunke og skal som sagt skrives litt på før jeg sender dem.

Skrevet

Da har du jo i det minste håndskrevet hilsen? Det er tanken for mottaker som teller, og den har du med. Den tror jeg nemlig mangler hos veldig mange, der fokuset er på egenreklame... Og nei jeg er ikke sur, jeg gleder meg til julekort. Selv har jeg ikke tid til å skrive så mange i år, men ett eller to hver kveld klarer jeg. Og da er de ikke klare til å bli sendt enda. Jeg har også bestilt bildekort som har kommet, men de ligger i en bunke og skal som sagt skrives litt på før jeg sender dem.

Spiller ingen rolle det! Jeg satt, på nett, og tenkte ut en fin hilsen. Fant bilder jeg tror vil glede familiemedlemmer, ikke kun av barna, også pene bilder av naturen. Du er skikkelig sær.

Anonymous poster hash: 8c531...7a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...