Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men hver gang jeg treffer på en bestemt SFO-assistent i hentetida så vrabler h*n i vei om sine problemer på hjemmebane med meg - med barn og voksne tilstede. Jeg skjønner ikke om det er bare meg eller om h*n gjør det med alle, men jeg har på følelsen av at det bare er meg siden h*n nærmest spurter andre ned for å snakke med meg. Jeg har til nå prøvd å avlede vedkommende, men jeg synes det bare blir mer og mer merkelig og "alvorlighetsgraden" av tematikken begynner å eskalere. Sist så var det om at h*n hadde det så tøft med partneren sin hjemme. Hva skal jeg gjøre? Si til vedkommende at h*n bør skaffe seg hjelp? Snakke med SFO-lederen? Anonymous poster hash: 1a66f...d40
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Skikkelig irriterenes med h*n istedenfor å bare skrive han/hun som normale oppgående personer gjør!! Anonymous poster hash: 8976b...f5f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Skikkelig irriterenes med h*n istedenfor å bare skrive han/hun som normale oppgående personer gjør!! Anonymous poster hash: 8976b...f5f Ja, jeg irriterer meg også over folk som ikke skriver riktig. Det skrives "irriterende". Anonymous poster hash: 1a66f...d40
Yellow Brick Road Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Det er en uting. Absolutt. Jeg ville ha tatt det med SFO-leder. Nevnt det på en fin måte, så kan leder ta det opp med de ansatte på et møte. Leder trenger jo ikke å si at "Mamman til Anna sier at hun er dritt lei av at du Håkon snakket om alle dine personlige problemer hver gang hun kommer for hente Anna." Det kan jo taes opp som en generell påminnelse.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 Ja, jeg irriterer meg også over folk som ikke skriver riktig. Det skrives "irriterende". Anonymous poster hash: 1a66f...d40 Men hvorfor spiller det en rolle om det er en han eller en hun, det er jo ingen som kjenner deg igjen pga det. Anonymous poster hash: cba0c...737
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 Har du et spesielt yrke som gjør at vedkommende føler at han/hun kan snakke med deg? Jeg jobber blant annet med problemadferd rundt barn,og opplever stadig at foreldre i bhg/skole vil snakke med meg om sine "vanskelige" barn,men jeg er klar og tydelig på at jeg ikke har tid i bringe/hentesituasjon,men at de er hjertelig velkommen hjem på en kaffekopp en dag det passer. Det er ikke så ofte jeg har kaffegjester som kommer av den grunn for å si det sånn. Anonymous poster hash: 03029...4fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå