Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Det har vært, og er tildels fortsatt, turbulent i livet mitt. Jeg lurer på om noe blir bedre? Og hva? 130684 Anonymous poster hash: 175a5...5fc
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Jeg prøver. Har du barn? Jeg ser 1 eller 2. Og ser enda et barn, en jente.. Som vil komme om noen år. Jeg ser en mann (svakt). Depresjon (du eller han?) Mannen er usikkert, mulig du er usikker på mannen? Hilsen A Anonymous poster hash: 030fb...43c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Jeg prøver. Har du barn? Jeg ser 1 eller 2. Og ser enda et barn, en jente.. Som vil komme om noen år. Jeg ser en mann (svakt). Depresjon (du eller han?) Mannen er usikkert, mulig du er usikker på mannen? Hilsen A Anonymous poster hash: 030fb...43c Takk for svar jeg har en datter, det stemmer. Og det er en mann, men det er veldig usikkert. Jeg er helt sikker på at jeg er glad i han, men han er(som du kanskje ser?) deprimert eller i hvert fall sliten/usikker på det meste. Anonymous poster hash: 175a5...5fc
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Takk for svar jeg har en datter, det stemmer. Og det er en mann, men det er veldig usikkert. Jeg er helt sikker på at jeg er glad i han, men han er(som du kanskje ser?) deprimert eller i hvert fall sliten/usikker på det meste. Anonymous poster hash: 175a5...5fc Bra, da "kjente" jeg det riktig. Lykke til med alt rundt deg. Husk at alt blir bra til slutt! Hilsen A Anonymous poster hash: 030fb...43c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Bra, da "kjente" jeg det riktig. Lykke til med alt rundt deg. Husk at alt blir bra til slutt! Hilsen A Anonymous poster hash: 030fb...43c Tusen takk Anonymous poster hash: 175a5...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå