Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Inspirert av andre innlegg. Jeg er meget uperfekt. Eksempel; Har hund, men hater denne hunden til tider. Men er selfølgelig snill med den, og er jo innerst inne glad i den. Men den er så forbaska slitsomt (kun 1 år, så hva forventer jeg egentlig?) Hater juleavslutninger, sommerfester osv i regi av skolen/klassen til barna mine. Virkelig hater det! Har ikke noe interesse av de andre foreldrene, og føler det er veldig "klikkete", hvor noen foreldrepar er superclose og ikke slipper andre innpå, så sitter liksom i hver sine grupper. Kleint,kleint! Kan gå på en butikk å handle KUN tilbudsvarer. Er butikken utsolgt for det jeg var ute etter, kan jeg gå ut derfra tomhendt. Smugspiser godteri. Kan til og med gjemme bort noe fra helga til en dag jeg vet jeg har to sekunder alene. Smugtitter på naboer som går forbi, egentlig kun fordi jeg kjeder meg. Heldigvis ingen som ser meg der jeg sitter 😂 Hvis jeg er ute og møter noen jeg egentlig ikke liker kan jeg tenke "oh noooo"-tanker for så å klistre på meg et stort smil og snakke meget hyggelig med denne personen, for så og avslutte pent og når jeg går (altså i det sekundet jeg snur ryggen til) er det påklistra smilet borte. Tenker ofte at jeg håper ingen så det 😂 Kan snakke med meg selv ofte, spesielt hvis jeg er hjemme alene. Kan til og med dikte opp sanger som jeg går å synger på. Når jeg var yngre og visste jeg var hjemme alene en helg kunne jeg planlegge å spise ting jeg ble luftig i magen av, kun for å fise uforstyrret mye🙄 Vokst opp i et hjem hvor fis og rap var fullstendig uakseptabelt. Herregud, kunne fortsatt denne listen i det uendelige.......... Hvor uperfekte er dere?! Anonymous poster hash: c2247...e9d
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Jeg ser deg og høyner med: Kosebæsjing bare for å få 10 minutt pause Smugspising av snop på jobb Nyter å rive av en god fis i eget selskap Punktvasker flekker på golvet Bygger tårn i biobosset slik at jeg slipper å gå ut med søpla akkurat da Jeg hater gamliser i butikken. Jævla gangbangere som stiller seg opp i store gjenger og diskuterer dødsfall og småkaker så andre ikke kommer forbi Jeg blinker ikke alltid ut av rundkjøringen Det er sikkert mer. Anonymous poster hash: a514c...df7
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Jeg ser deg og høyner med: Kosebæsjing bare for å få 10 minutt pause Smugspising av snop på jobb Nyter å rive av en god fis i eget selskap Punktvasker flekker på golvet Bygger tårn i biobosset slik at jeg slipper å gå ut med søpla akkurat da Jeg hater gamliser i butikken. Jævla gangbangere som stiller seg opp i store gjenger og diskuterer dødsfall og småkaker så andre ikke kommer forbi Jeg blinker ikke alltid ut av rundkjøringen Det er sikkert mer. Anonymous poster hash: a514c...df7 Gangbangere? Anonymous poster hash: 81d66...9ec
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Gangbangere? Anonymous poster hash: 81d66...9ec Rullatorthugs da. Stållullmafiaen. Hentehårjuntaen. Anonymous poster hash: a514c...df7
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 Hahahaha. Jeg liker dere! Føler meg hjemme. Anonymous poster hash: 07cb2...733
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 Ja! Gjennomført uperfekt! Jeg syns utseende er viktigere enn personlighet hos kvinner. Vet ikke hvorfor, men jeg er utrolig opptatt av skjønnhet og stil. Jeg syns folk som ler av egne vitser burde skytes. Jeg har vært utro mot mannen min i 5 år. Jeg stjeler av og til fra mistet-og-funnet kasser på idrettshaller. Jeg piller meg i nesa når jeg er alene. Jeg lyver om kostholdet mitt til bekjente (jeg er tynn og veltrent, så alle tror at jeg har et fantastisk sunt kosthold, og de spør meg om råd. Sannheten er at utroskapen min har gitt meg dårlig matlyst.) Jeg dropper å gjøre ALT som ikke er høyst nødvendig på jobb. Jeg ser ingen hensikt i å slite meg ut i en litt dårlig betalt kommunal stilling. Derfor blir alt av banale oppgaver ikke gjort. Huff, fasaden dekker mye... Anonymous poster hash: 11a55...b51
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 Jeg vasker sjelden huset..støvsuger da Ikke alltid ungene vasker ansikt på morgen, jeg er fornøyd om de begge har klær på! Jeg spiser store mengder godteri, gjemmer det i klesskapet og smugspiser..er tilsynelatende sunn ellers. Kan også spise store mengder usunn mat, får helt kick i blant. Jeg har ikke buffer Vi har ikke ski, liker ikke å gå på ski heller.. Jeg ser masse reality, kardashian, paradise osv Jeg kan sende ungene i bhg selv om jeg har fri fordi jeg er så sliten Jeg er nok mest uperfekt.. Anonymous poster hash: 76740...749
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 Jeg lar seksåringen min se på iPad i flere timer om dagen i helgene. Jeg kåter opp mannen min for å få han til å gjøre ting for meg som jeg ikke gidder å gjøre. For eks rydde kjøkkenet mens jeg later meg på sofaen. Anonymous poster hash: 0f814...d25
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #9 Skrevet 6. desember 2016 Mye av det samme som nr. 1 og 2 her. Unntagen at jeg liker gamlinger, da. Anonymous poster hash: 8a046...b2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå