Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Mine foreldre har ikke feiret jul med oss siden før yngste ble født og hun er nå 4,5 år.. De to siste årene har de feiret med min bror..Han fikk dame i fjor og da ble det stas å feire med dem,og det skal de i år også for da har hun sine barn på juleaften og da skal de feire der..Mine barn er det visst ikke så farlig med! Vi bor ikke langt unna hverandre,kun 15 minutter med bil.. Flere som har det slik? Anonymous poster hash: 32806...717
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Jeg feirer med mamma hvert år. Aldri feiret med pappa. Vi feiret med svigers én gang for 9 år siden, så da er det 9 år siden mannen har feiret med sine foreldre... Anonymous poster hash: 3d9a9...299
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Feirer ikke med mine foreldre, men ser dem ikke ellers heller... Har feiret med mannens foreldre to år, men tror vi blir alene på julaften fremover. Anonymous poster hash: 978f4...eab
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 I år blir det ingen besteforeldre. Heldigvis, for når de er her må jeg hele tiden passe på at de ikke drikker for mye. I år kan jeg slippe ned skuldrene og nyte høytiden med mann og barn. Anonymous poster hash: 8ca26...d30
Mumua Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 Har ingen familie i nærheten så vi feirer alene hvert år. Håper de får lyst til å feire sammen med oss en gang, synes det er ganske ensomt alene. I år skal samboeren på jobb julekvelden så jeg blir alene med 1-åringen og stedatteren på 5 år, da skulle jeg gjerne hatt iallefall en av foreldrene mine her så vi kunne laget litt mer stas enn jeg får til alene
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 Min mor er død, har ikke feiret jul med min far på 16 år. Min stemors familie er viktigere enn min. Derfor driter jeg i dem. Feirer med verdens beste svigerforeldre 4. året på rad Anonymous poster hash: ccc6d...4fc
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 Har ikke feiret med mamma og pappa siden..., Øh... siden... kanskje 10-12-15 år siden. De bor ikke i nærheten av meg. Ser de ellers i året. Har svigers på julaften. Funker fint for meg! Anonymous poster hash: c5aaf...c55
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 "Må" feire med mine annethvert år. Koselgere å feire hos svigers.. Anonymous poster hash: d179d...c82
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #9 Skrevet 6. desember 2016 Har ikke feiret med mine foreldre på 9 år. Skal feire med svigermor for første gang i år! (Vi hsr vært sammen i 12 år) Feiret med broren min en gang for 3 år siden og det var kun fordi vi bodde nærme sykehuset og svigerinnen min var innlagt på juleaften. (Fikk permisjon noen timer fra ettermiddagen, så de kom til oss og spiste og åpnet gaver.) Vi elsker å feire alene! Styre dagen som vi selv vil, ha egne tradisjoner og slipe masse mas og tjas fra hele storfamilien. Eldste broren min har jeg ikke feiret jul med siden jeg var 17 år! Da var han 22 og etablert med samboer og barn. De feiret første året med hennes familie, etter det begynte de å feire alene. I mine ører høres det snodig ut å samle rubbel og bit for å feire jul. Evig kaos... Anonymous poster hash: 6708e...ab3
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #10 Skrevet 6. desember 2016 Har ikke feiret med mine foreldre på 9 år. Skal feire med svigermor for første gang i år! (Vi hsr vært sammen i 12 år) Feiret med broren min en gang for 3 år siden og det var kun fordi vi bodde nærme sykehuset og svigerinnen min var innlagt på juleaften. (Fikk permisjon noen timer fra ettermiddagen, så de kom til oss og spiste og åpnet gaver.) Vi elsker å feire alene! Styre dagen som vi selv vil, ha egne tradisjoner og slipe masse mas og tjas fra hele storfamilien. Eldste broren min har jeg ikke feiret jul med siden jeg var 17 år! Da var han 22 og etablert med samboer og barn. De feiret første året med hennes familie, etter det begynte de å feire alene. I mine ører høres det snodig ut å samle rubbel og bit for å feire jul. Evig kaos... Anonymous poster hash: 6708e...ab3 Jeg er foresten 42 år nå, så er 25 år siden jeg feiret med eldste broren min Anonymous poster hash: 6708e...ab3
Yellow Brick Road Skrevet 6. desember 2016 #11 Skrevet 6. desember 2016 Både svigers og mine "går på rundgang" mellom oss og våre søsken, så det betyr noen ganger feirer med med svigers, noen ganger med min, noen ganger med begge samtidig og noen ganger alene. Alt er like koselig og hver feiring har sin sjarm.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #12 Skrevet 6. desember 2016 Var vel hos mine foreldre for 2-3 år siden... Jeg er ikke sånn som MÅ ha masse folk og kaos på julaften. Jeg elsker rolige julaftener, herlig!! Anonymous poster hash: 38ecf...a98
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #13 Skrevet 7. desember 2016 Vi bytter hvert år mellom mine og svigers, har gjort det så lenge vi var sammen, dvs nesten 20 år. Anonymous poster hash: 7238b...da9
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #14 Skrevet 7. desember 2016 Vi har kun feiret jul sammen 3 år. Feiret ikke jul sammen da vi ikke hadde barn. Men siden har det blitt annen hver gang til mine foreldre og svigerforeldre. Fra neste år skal vi feire hjemme, og de som vil er velkommen. Hos svigers er våre barn yngst og da synes jeg det er bedre at vi er hos oss der barna kan legge seg i sine senger, og det er lettere å flytte voksne og tenåringer. Anonymous poster hash: c145c...a02
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #15 Skrevet 7. desember 2016 Godt å se at det er flere som feirer uten foreldre! Svigermor var her for 2 år siden,hun har 3 barn så rullerer hvert år..I år drar hun til Syden rett før jul.. Men vi koser oss hjemme vi 5 også,er veldig deilig i grunn 😊 Hi Anonymous poster hash: 32806...717
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå