Gå til innhold

Har dere hatt one night stand / forhold til yngre menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel er/var dere, og hva var aldersforskjellen?

Jeg har alltid likt eldre menn, hat aldri kunnet finne på å falle for noen som har vært yngre.

Nå syns jeg det er vanskelig å gjette alderen på menn. Og har tatt meg selv i å fantasere om gutter i tjueårene. Jeg er i slutten av tredvåra. Er det litt creepy og sykt?

Anonymous poster hash: d0951...e17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå syns jeg det er vanskelig å gjette alderen på menn. Og har tatt meg selv i å fantasere om gutter i tjueårene. Jeg er i slutten av tredvåra. Er det litt creepy og sykt?

Kort og enkelt svar, nei, hvorfor skulle det være det?

Anonymous poster hash: cc552...189

Skrevet

Da jeg var 34 hadde jeg en på 18 og en på 20.

Men hadde ikke følelser for de = gir ingenting

Anonymous poster hash: a7062...410

Skrevet

Cougar 🙊

Anonymous poster hash: 28283...e95

Skrevet

Kort og enkelt svar, nei, hvorfor skulle det være det?

Anonymous poster hash: cc552...189

Nei, altså. de er liksom så unge. Hvis jeg hadde datet en i begynnelsen av 20 åra så hadde jeg vært nesten 20 år eldre. Det føles litt perverst..

Men noen i tidlig tjueåra virker mye eldre enn de er..

Nå er det ikke noen aktuell situasjon jeg tenker på, men det gikk plutselig opp for meg at jeg faktisk kunne tenkt meg å hatt et forhold til noen så unge.

HI

Skrevet

Cougar

Anonymous poster hash: 28283...e95

Ja!! Det er jo ganske ekkelt :D

Og sjokkerende for meg selv, fordi det aldri har vært i mine villeste fantasier at jeg skulle tenke i de baner.. Kanskje det er midtlivskrisa

HI

Skrevet

Jeg har ALLTID foretrukket eldre menn, og syns det har vært "ekkelt" om de er yngre enn meg. Jeg har tenkt at heller 20 år eldre enn 2 år yngre. Men så møtte jeg en fyr, som er 5 år yngre🙈 Jeg er 28, han er 23.. Vi holder bare på i fylla, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på han.. Helt merkelig at det bare kan snu sånn..

Anonymous poster hash: 6cf5a...042

Skrevet

Jeg har hatt ons med en kollega som er 15 år yngre enn meg, jeg var 38 og han var 23.

Var forsåvidt en okei opplevelse det, men sånn i ettertid skulle jeg gjerne vært det foruten, han er jo bare en liten gutt, og opplevelsen fikk meg til å innse at jeg nok har kommet i den alder at jeg nå foretrekker voksne mannfolk :P

Anonymous poster hash: b3137...b6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...