Gå til innhold

Advarsel, ekkelt: er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har så sinnsykt mye utflod 😲

Hva er det som skjer?

Har vært gravid før, kan ikke huske å ha slitt med dette før 🙈🙈

Anonymous poster hash: 9897a...80c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja samme her. Er i uke 28 og det blir mer for hver uke. Var ikke sånn med førstemann.

Anonymous poster hash: d9657...308

Skrevet

Om det er som vann og lukter søtt så kan det være fostervann og da kontakter man legen. Om ikke så gjør det ikke noe, sånt som skjer med noen gravide :)

Anonymous poster hash: b95a4...bb8

Skrevet

Hadde det slikt i sist svangerskap. Brukte innlegg, hvis jeg ikke gjorde det så måtte jeg bytte truse iløpet av dagen

Anonymous poster hash: 22834...220

Skrevet

Da jeg var gravid med nr 2 kjente jeg at det rant ut litt hver eneste dag, flere ganger om dagen. Måtte bruke truseinnlegg, hvis ikke ble jeg våt igjennom med en gang..

Anonymous poster hash: 5747d...068

Skrevet

Jepp, opplevde det samme selv. Spesielt nå den siste gangen i svangerskap nr. 3.. var helt forferdelig. Føltes som jeg tisset på meg flere ganger om dagen. Ble våt gjennom buksa. Skikkelig sjenerende 😬 Ble veldig ille mot slutten. Og da var det mye mer flytende i tillegg. Mente selv at jeg lakk fostervann. Men ble aldri hørt av jordmor. Det gikk heldigvis bra da. Men man skal nok være obs på fostervannslekkasje ja. Det kan være livstruende for baby om man går med det over lengre tid! Med tanke på infeksjon.

Anonymous poster hash: ce5c9...9cc

Skrevet

Svangerskap nr 2 og jeg har det likt. Mye utflod. Jeg liker ikke truseinnlegg, så bytter heller truse i løpet av dagen.

Anonymous poster hash: 9137c...c7e

Skrevet

Hadde også det, men i tillegg svettet jeg noe helt utrolig der nede. DET var nytt for meg :P 

Anonymous poster hash: 9744a...b91
Skrevet

Det er hvitt og kan umulig være fostervann.

Men godt å høre at det er normalt

Men er så fælt 🙈🙈

Hi

Anonymous poster hash: 9897a...80c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...