Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Og har så sinnsykt mye utflod 😲 Hva er det som skjer? Har vært gravid før, kan ikke huske å ha slitt med dette før 🙈🙈 Anonymous poster hash: 9897a...80c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Ja samme her. Er i uke 28 og det blir mer for hver uke. Var ikke sånn med førstemann. Anonymous poster hash: d9657...308
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Om det er som vann og lukter søtt så kan det være fostervann og da kontakter man legen. Om ikke så gjør det ikke noe, sånt som skjer med noen gravide Anonymous poster hash: b95a4...bb8
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Hadde det slikt i sist svangerskap. Brukte innlegg, hvis jeg ikke gjorde det så måtte jeg bytte truse iløpet av dagen Anonymous poster hash: 22834...220
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 Da jeg var gravid med nr 2 kjente jeg at det rant ut litt hver eneste dag, flere ganger om dagen. Måtte bruke truseinnlegg, hvis ikke ble jeg våt igjennom med en gang.. Anonymous poster hash: 5747d...068
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 Jepp, opplevde det samme selv. Spesielt nå den siste gangen i svangerskap nr. 3.. var helt forferdelig. Føltes som jeg tisset på meg flere ganger om dagen. Ble våt gjennom buksa. Skikkelig sjenerende 😬 Ble veldig ille mot slutten. Og da var det mye mer flytende i tillegg. Mente selv at jeg lakk fostervann. Men ble aldri hørt av jordmor. Det gikk heldigvis bra da. Men man skal nok være obs på fostervannslekkasje ja. Det kan være livstruende for baby om man går med det over lengre tid! Med tanke på infeksjon. Anonymous poster hash: ce5c9...9cc
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 Svangerskap nr 2 og jeg har det likt. Mye utflod. Jeg liker ikke truseinnlegg, så bytter heller truse i løpet av dagen. Anonymous poster hash: 9137c...c7e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 Hadde også det, men i tillegg svettet jeg noe helt utrolig der nede. DET var nytt for meg Anonymous poster hash: 9744a...b91
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #9 Skrevet 6. desember 2016 Det er hvitt og kan umulig være fostervann. Men godt å høre at det er normalt Men er så fælt 🙈🙈 Hi Anonymous poster hash: 9897a...80c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå