Gå til innhold

Singel som 35-åring og jeg har noia!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har panikk og tenker at nå er det kjørt.

Vurderer å bare skaffe meg 14 katter med det samme. Jeg skulle jo gifte meg! Få barn! Og nå sitter jeg her, da, fullstendig lost in space.

Kan noen vær så snill trøste meg? Jeg er rett og slett veldig gammel og veldig nysingel og har veldig noia. I stad ble jeg plutselig litt varm, og da trodde jeg det var hetetokter fordi jeg hadde spontanankommet i overgangsalderen. 😭

Anonymous poster hash: f00bd...a73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du er her inne regner jeg med du vil ha barn, men ikke har det.

Da ville jeg faktisk funnet ut hvordan det er å bli gravid via storken i Danmark. Ja det haster om du ønsker barn og ikke har noen kjæreste i sikte.

Anonymous poster hash: afef5...f6a
Skrevet

Det er ikke for sent å finne seg mann, min mamma var vel 41 år da hun fant sin nåværende mann. Hun er nå 62 år og fremdeles like lykkelig sammen med han.

Når det kommer til barn er det jo litt verre, toget har ikke helt gått, men du har ikke veldig god tid heller. Hva tenker du om å bli mamma alene da? Sjansen er jo stor for at en evt fremtidig mann allerede har barn, så muligheten for å bli bonusmamma er jo absolutt tilstede.

Anonymous poster hash: f9019...12d
Skrevet

Støtter anno over her... jeg hadde dratt til Danmark dersom det var viktig for meg med barn.. mann kan du finne uansett alder, vinduet i forhold til barn er i ferd med å lukke seg. Ville ikke tatt sjansen.

Anonymous poster hash: 94fff...5b2

Skrevet

Jeg har nettopp brukt mine beste år på å være stemor, og selv om mye av det har vært fint, vil jeg ikke gjøre det igjen. Tror det vil gjøre meg bitter. Enten får jeg få barn alene (selv om det absolutt ikke er det jeg helst vil), eller så blir det sammen med noen som ikke har fra før. Men av svarene jeg har fått hittil, ser det vel ut til at jeg må kaste meg selv på første fly til Danmark 😞

Det er så urettferdig at damer går ut på dato! 😔

Skrevet

Jeg møtte mannen som 35 åring og rett etter 36 årsdagen fikk vi en sønn.

Ikke gi opp.

Anonymous poster hash: c6bdb...4ef
Skrevet

Det er faktisk mange menn i 35 årsalderen som i

Det er ikke for sent å finne seg mann, min mamma var vel 41 år da hun fant sin nåværende mann. Hun er nå 62 år og fremdeles like lykkelig sammen med han.

Når det kommer til barn er det jo litt verre, toget har ikke helt gått, men du har ikke veldig god tid heller. Hva tenker du om å bli mamma alene da? Sjansen er jo stor for at en evt fremtidig mann allerede har barn, så muligheten for å bli bonusmamma er jo absolutt tilstede.

Anonymous poster hash: f9019...12d Det er ikke alle menn i 35årsalderen som har barn altså. Særlig om du går for en som har tatt en lengre utdannelse, så vil det være ganske naturlig at mange venter med å etablere sg.

Skrevet

Jeg møtte mannen som 35 åring og rett etter 36 årsdagen fikk vi en sønn.

Ikke gi opp.

Takk ❤️

Vurderer å gi det et år, og er jeg ikke i noe forhold da, så bærer det kanskje til Storken.

Skrevet

Dropp Danmark og begynn å date broren min, som er 36 år, singel i snart et år, barnløs og klar for et stabilt forhold - nevnte jeg at han er en flott fyr også? 😄 Men alvorlig, ikke la deg stresse helt. Det finnes bra menn på din alder som ikke har barn, så drøy det litt før du reiser til Danmark!

Skrevet

Du bør iallfall gå til en gynekolog og sjekke eggreservene dine (amh-verdier). Hvis den er lav, ville jeg enten dratt til Danmark nå, eller undersøkt muligheten for å fryse ned egg. Helt seriøst. Har en venninne på 36 som har kommet i overgangsalder.

Anonymous poster hash: 82664...1b5

Skrevet

Tenker at du finner deg en mann snart jeg, og har fortsatt flere år med mulighet for å få barn. Kusinen min fikk siste som 39 åring.

Tenker også det er så enkelt å "dra til Danmark" men man glemmer liksom det at man da skal oppdra et barn helt alene, med alle spørsmål etterhvert om hvem og hvor pappa er osv. Tror det ville vært veldig slitsomt og innmari sårt både for meg og et evt barn. Da tror jeg heller jeg ville forblitt barnløs og heller kost meg med tantebarn og venners barn.

Men igjen- jeg har trua! Flere jeg kjenner som har møttes og blitt gravide kjapt på din alder 😊

Lykke til 😊

Skrevet

Dropp Danmark og begynn å date broren min, som er 36 år, singel i snart et år, barnløs og klar for et stabilt forhold - nevnte jeg at han er en flott fyr også? Men alvorlig, ikke la deg stresse helt. Det finnes bra menn på din alder som ikke har barn, så drøy det litt før du reiser til Danmark!

Han kan jeg ta om han bor i rett by :P

Anonymous poster hash: cbaf3...e56

Skrevet

Sjekk egglagrene før du bestemmer deg for det ene eller det andre. Basert på resultatet setter du en grense for hvor lenge du tenker du kan vente før du reiser til Danmark.

Anonymous poster hash: 3273b...3c7

Skrevet

Sjekk egglagrene før du bestemmer deg for det ene eller det andre. Basert på resultatet setter du en grense for hvor lenge du tenker du kan vente før du reiser til Danmark.

Anonymous poster hash: 3273b...3c7

Hvordan sjekker jeg egglagere? Kan enhver gynekolog gjøre det?

Skrevet

Dropp Danmark og begynn å date broren min, som er 36 år, singel i snart et år, barnløs og klar for et stabilt forhold - nevnte jeg at han er en flott fyr også? 😄 Men alvorlig, ikke la deg stresse helt. Det finnes bra menn på din alder som ikke har barn, så drøy det litt før du reiser til Danmark!

Hehe! Bor han på østlandet? 😜

Skal sjekke egglagere og sånt (siden jeg ble anbefalt det), og så får vi se hvor mye tid jeg har før jeg går ut på dato, da... Hjelpes.

Skrevet

Tenker at du finner deg en mann snart jeg, og har fortsatt flere år med mulighet for å få barn. Kusinen min fikk siste som 39 åring.

Tenker også det er så enkelt å "dra til Danmark" men man glemmer liksom det at man da skal oppdra et barn helt alene, med alle spørsmål etterhvert om hvem og hvor pappa er osv. Tror det ville vært veldig slitsomt og innmari sårt både for meg og et evt barn. Da tror jeg heller jeg ville forblitt barnløs og heller kost meg med tantebarn og venners barn.

Men igjen- jeg har trua! Flere jeg kjenner som har møttes og blitt gravide kjapt på din alder

Lykke til

Det er ingenting enkelt med å dra til Danmark. Hva får deg til å tro det? Og at du som har barn sier at hadde du heller blitt barnløs, aner virkelig ikke hva du snakker om

Anonymous poster hash: 785ad...4dd

Skrevet

Hehe! Bor han på østlandet?

Skal sjekke egglagere og sånt (siden jeg ble anbefalt det), og så får vi se hvor mye tid jeg har før jeg går ut på dato, da... Hjelpes.Anonymous poster hash: f00bd...a73

Han bor nok i den sørlige delen av Vestlandet, så da blir det kanskje vanskelig...?

Skrevet

Han bor nok i den sørlige delen av Vestlandet, så da blir det kanskje vanskelig...?

Det er nok dessverre litt langt unna, men da har han sikkert herlig dialekt 😊 Stavanger eller noe slikt? Jeg bor i Drammen. Datet faktisk en som bodde på vestlandet for mange år siden, men avstanden gjorde jo ting litt komplisert.

Skrevet

Min bestemor møtte min bestefar da hun var 41 og han 45. De fikk to barn, da hun var 43 og 46.

Og dette var på 50tallet, så lite kunstig befruktning inne i bildet. 😊

Du trenger virkelig ikke være sent ute, det kan du ikke vite før du får undersøkt deg. For noen er det for sent etter 25. Andre har fine egg til de nærmer seg 50. 😊

Anonymous poster hash: 431cb...ed1

Skrevet

Jeg ville frosset ned egg. Det burde kjøpe deg litt tid til å finne mannen, evt. tid til å forsone seg med et liv utenfor A4 - enten det ene eller det andre. Selv om du fryser ned egg behøver du jo ikke bruke dem.

Anonymous poster hash: b173d...ab7

Skrevet (endret)

Det er nok dessverre litt langt unna, men da har han sikkert herlig dialekt Stavanger eller noe slikt? Jeg bor i Drammen. Datet faktisk en som bodde på vestlandet for mange år siden, men avstanden gjorde jo ting litt komplisert.Anonymous poster hash: f00bd...a73

Stavanger, ja, så du får vurdere en ferie, så skal jeg sørge for at dere tilfeldigvis treffes ;)

Endret av LilleVilje
Skrevet

Stavanger, ja, så du får vurdere en ferie, så skal jeg sørge for at dere tilfeldigvis treffes ;)

Fantastisk plan! Jeg har en venninne som bor på Nærbø og studerer ved UiS, så om jeg plutselig finner på å besøke henne, skal jeg si i fra 😂👍🏻

Skrevet

Jeg møtte kjæresten rett før jeg fylte 35, har nettopp fylt 36, og vi flytter sammen nå. 

Finner du den rette (og tenk så deilig, du kan stille akkurat de kravene du behøver) så kan det gå så fort som helst. Plutselig har du hus og barn innen du fyller 37. Mange bra menn der ute, lykke til!

Skrevet

Jeg møtte kjæresten rett før jeg fylte 35, har nettopp fylt 36, og vi flytter sammen nå.

Finner du den rette (og tenk så deilig, du kan stille akkurat de kravene du behøver) så kan det gå så fort som helst. Plutselig har du hus og barn innen du fyller 37. Mange bra menn der ute, lykke til!

Tusen takk! ❤️

Skrevet

Sjekking av egglagre gjøres med en blodprøve. Det gir en god indikasjon på ståa.

Anonymous poster hash: 1c2f1...6f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...