Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Har kjøpt en liten ting til barnehagen å tenkte å skrive ett julekort itellegg. Men hva pleier dere å skrive på julekortet til barnehagen? Trenger litt innspirasjon. Å dere som ikke gir julekort til barnehagen trenger ikke svare Anonymous poster hash: 46e12...b8e
VictoriaS Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Hmm det var en god ide! Det skal jaggu jeg også gjøre Hva med å skrive noe sånt som: Ønsker dere alle en gledelig jul og et godt nytt år, takk for at dere tar så godt vare på XXXXX/barnet mitt
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 De får samme julekort som resten. God jul og godt nytt år 😊 Anonymous poster hash: de403...01a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Endte opp med å skrive: Tusen takk for at dere tar så godt vare på Per i barnehagen. Jeg setter stor pris på den gode jobben dere gjør. God jul og godt nyttår! Klem fra Helene og Per. Anonymous poster hash: 46e12...b8e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 Tusen takk for at dere passer så utrolig godt på det kjæreste vi eier og gjør en så fantastisk jobb. Dere settes pris på hver eneste dag. Ønsker dere alle en god jul og et godt nytt år. Anonymous poster hash: c26ee...b08
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 Har kjøpt en liten ting til barnehagen å tenkte å skrive ett julekort itellegg. Men hva pleier dere å skrive på julekortet til barnehagen? Trenger litt innspirasjon. Å dere som ikke gir julekort til barnehagen trenger ikke svare Anonymous poster hash: 46e12...b8e Gir du noe til hver enkelt eller hele avdelingen? Anonymous poster hash: 8f834...80a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 Gir du noe til hver enkelt eller hele avdelingen? Anonymous poster hash: 8f834...80a en gave til avdelingen. Litt dårlig råd i år så ble bare en barnebok og en pose med twist,men de får hvertfall med seg budskapet om at jeg setter stor pris på jobben de gjør Anonymous poster hash: 46e12...b8e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #9 Skrevet 6. desember 2016 å gir ett felles julekort til avdelingen. Er ikke alle de ansette jeg er like fornøyd med så føler det blir litt falskt å skrive fine ord til de jeg ikke er like fornøyd med Anonymous poster hash: 46e12...b8e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #10 Skrevet 6. desember 2016 Jeg slenger meg på.. kan jeg gi et par nye puslespill og håndlaget sjokolade fra et firma ? Anonymous poster hash: a3bc9...a05
me_87 Skrevet 6. desember 2016 #11 Skrevet 6. desember 2016 Det høres jo ut som en kjempe flott gave som de helt sikkert blir kjempe glad for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå