Gå til innhold

Nyttårsaften alene....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Annethvert år er jeg alene på nyttårsaften. Barna er hos far og jeg har aldri dannet med faste vennepar å feire dagen med. Enten feiret med barna eller vært alene.

 

Men i år kastet jeg meg i det. Jeg har lite penger, men får alltid 1000,- til jul. I år sak de brukes på MEG! Snakket nettopp med ei venninne og hun er også dønn alene på nyttårsaften, så vi bestemte oss for å booke hotellrom på halvveien mellom oss og tar en "helaften i Oslo". Nå gleder jeg meg skikkelig!

 

Så..... hva skal alenemødre uten barn på nyttårsaften?

 

Anonymous poster hash: 9df1e...040

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en god ide!

Hva er budsjettet ditt da? 1000 kr holder ikke for reise, hotellrom, og en helaften i Oslo.

 

Anonymous poster hash: ef57b...0c3

Skrevet

Høres ut som en god ide!

Hva er budsjettet ditt da? 1000 kr holder ikke for reise, hotellrom, og en helaften i Oslo.

 

Anonymous poster hash: ef57b...0c3

Å jo da😂 Holder i massevis!

 

Anonymous poster hash: 9df1e...040

Skrevet

Å jo da😂 Holder i massevis!

 

Anonymous poster hash: 9df1e...040

Hvordan får du til det?

 

Anonymous poster hash: fbe56...073

Skrevet

De er jo to om utgiftene da? Drinker får man jo gratis p byen:)

 

Anonymous poster hash: a9c53...3c8

Skrevet

Hvordan får du til det?

 

Anonymous poster hash: fbe56...073

Hotellet koster 600 per pers. Jeg har 1000,-. Funker det 😀

 

Anonymous poster hash: 9df1e...040

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...