Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Uten å ta det med sjef og eier?Det var snakk om på mitt intervju om at jeg kanskje kunne/måtte gå ned i stillingsprosent da begge barna startet i barnehagen.Dette kan by på noen utfordringer da jeg må rekke hente osv og i tillegg har over en time reisevei. Noen som kan dette? Anonymous poster hash: 841cc...eb1
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Er ikke det vanlig at det gjøres ved behov, men at det skal varsles i god tid? Jeg jobber i barnehage og vi endrer vaktliste 1-2 ganger i året, men vi strekker oss langt for å møte flest mulig ønsker ang arbeidstider. Anonymous poster hash: b4ab1...ffe
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Du har krav på å få innvilget redusert arbeidstid når du har små barn, såfremt dette ikke er til vesentlig ulempe for din arbeidsgiver. Hvorvidt din avdelingsleder har fullmakt til å innvilge dette avhenger av din arbeidsgiver. Anonymous poster hash: 7d33a...a75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå