Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Jada, vet at hunden sprekker innenfra men gir litt godfølelse med en god krem samt at tro kan flytte fjell;) Anonymous poster hash: 6ac9d...42a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Strivectin sd. Anonymous poster hash: 5df51...d9c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Hørt bio oil skal være mykgjørende og god. Anonymous poster hash: 0ce60...bb5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Hørt bio oil skal være mykgjørende og god. Anonymous poster hash: 0ce60...bb5 Jeg klødde meg i hel av den oljen. Anonymous poster hash: a08fd...d28
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 Hørt bio oil skal være mykgjørende og god. Anonymous poster hash: 0ce60...bb5 Den inneholder et elendig oljeprodukt og inneholder mye dritt. Jeg leste masse anbefalinger om den og tenkte prøve den selv, men så ble jeg litt skeptisk fordi den lover så mye. Joda, den inneholder noen urter osv. som kan ha effekt. Men det hjelper jo ikke når de har brukt den dårligste oljen som base i produktet. Hadde aldri smurt den på huden! Jeg har ikke prøvd den selv, men har hørt mye positivt om Weleda sin krem/olje mot strekkmerker. Den inneholder gode ingredienser. Anonymous poster hash: a1e7d...d06
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 Ingen. Anonymous poster hash: 97dab...22e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 Hvis det fantes noe for å forhindre eller kurere strekkmerker hadde jo ingen hatt det! Anonymous poster hash: b9ffb...0f5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 Jeg klødde meg i hel av den oljen. Anonymous poster hash: a08fd...d28 Fjerna den merkene da? Anonymous poster hash: 08107...9eb
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #9 Skrevet 6. desember 2016 Hvis det fantes noe for å forhindre eller kurere strekkmerker hadde jo ingen hatt det! Anonymous poster hash: b9ffb...0f5 Jeg er egentlig enig med deg. All verdens kremer eller oljer kan ikke forhindre strekkmerker. Men det å holde huden smidig kan gjøre at de ikke blir fullt så store. Det som imidlertid er langt mer effektivt mtp. strekkmerker, det er å ha et kosthold uten for mye karbohydrater og ha et optimalt kosthold ellers. Spiser man for mye karbohydrater så vil man få hormonelle ubalanser som vil øke risikoen for utvikling av strekkmerker hvis man ellers er disponert. Det er selvfølgelig også en fordel å ikke gå opp mer enn normalt i et svangerskap, slik at huden ikke trenger å utvide seg mer enn nødvendig. Men det å holde blodsukkeret sitt stabilt er faktisk noe av det viktigste. Anonymous poster hash: a1e7d...d06
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #10 Skrevet 6. desember 2016 Jeg er egentlig enig med deg. All verdens kremer eller oljer kan ikke forhindre strekkmerker. Men det å holde huden smidig kan gjøre at de ikke blir fullt så store. Det som imidlertid er langt mer effektivt mtp. strekkmerker, det er å ha et kosthold uten for mye karbohydrater og ha et optimalt kosthold ellers. Spiser man for mye karbohydrater så vil man få hormonelle ubalanser som vil øke risikoen for utvikling av strekkmerker hvis man ellers er disponert. Det er selvfølgelig også en fordel å ikke gå opp mer enn normalt i et svangerskap, slik at huden ikke trenger å utvide seg mer enn nødvendig. Men det å holde blodsukkeret sitt stabilt er faktisk noe av det viktigste. Anonymous poster hash: a1e7d...d06 Kilder? Anonymous poster hash: b9ffb...0f5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #11 Skrevet 6. desember 2016 Min personlige erfaring er at tran er råbra forebygging. I det første svangerskapet var jeg kjempe flink til å ta tran hver dag, fikk ikke ett eneste strekkmerke. I andre svangerskapet tok jeg ikke tran, fikk mange strekkmerker etter uke 30. Anonymous poster hash: d9108...af5
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #12 Skrevet 7. desember 2016 Har tidligere prøvd weleda olje, men syntes det ble litt klissete. Burt's bees mama bees belly butter har jeg også brukt, føltes veldig bra, huden ble myk og fin. Hadde lyst å prøve noe nytt nå, så derfor jeg ønsket litt meninger om det. Tran kommer jeg nåk aldri til å prøve, må gi litt følelse av "luksus" for en stadig viksenfe og tidvis utilpass kropp:) Anonymous poster hash: 6ac9d...42a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #13 Skrevet 7. desember 2016 Det er ikke bevist at noen kremer forebygger strekkmerker så å kjøpe kremer i den hensikt er bortkastet penger Anonymous poster hash: 0a972...5c5
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #14 Skrevet 7. desember 2016 Min personlige erfaring er at tran er råbra forebygging. I det første svangerskapet var jeg kjempe flink til å ta tran hver dag, fikk ikke ett eneste strekkmerke. I andre svangerskapet tok jeg ikke tran, fikk mange strekkmerker etter uke 30. Anonymous poster hash: d9108...af5 Huff! Leste ikke godt nok og fikk det for meg st du brukte tran på magen:D Stusset litt, men man vet jo aldri hva folk gjør😂🙈 HI Anonymous poster hash: 6ac9d...42a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #15 Skrevet 7. desember 2016 Det er ikke bevist at noen kremer forebygger strekkmerker så å kjøpe kremer i den hensikt er bortkastet penger Anonymous poster hash: 0a972...5c5 Det tror jeg de fleste har fått med seg:) Som jeg sier, tro kan flytte fjell og at følelsen av velvære er viktig;) Anonymous poster hash: 6ac9d...42a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #16 Skrevet 7. desember 2016 Det tror jeg de fleste har fått med seg:) Som jeg sier, tro kan flytte fjell og at følelsen av velvære er viktig;) Anonymous poster hash: 6ac9d...42a HI over Anonymous poster hash: 6ac9d...42a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #17 Skrevet 7. desember 2016 Jada, vet at hunden sprekker innenfra men gir litt godfølelse med en god krem samt at tro kan flytte fjell;) Anonymous poster hash: 6ac9d...42a HI Anonymous poster hash: 6ac9d...42a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #18 Skrevet 7. desember 2016 Brukte ingenting. Og har ingen strekkmerker. Om du bare vil la deg lure så er Spenol fantastisk bra! Billig og flott - og det aller beste mot strekkmerker! Anonymous poster hash: 69b61...2ee
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #19 Skrevet 7. desember 2016 Brukte ingenting. Og har ingen strekkmerker. Om du bare vil la deg lure så er Spenol fantastisk bra! Billig og flott - og det aller beste mot strekkmerker! Anonymous poster hash: 69b61...2ee Ja det er en fet fin krem, men har litt emmen lukt:) HI Anonymous poster hash: 6ac9d...42a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #20 Skrevet 7. desember 2016 Kokosbutter fra the body shop👌🏻 Anonymous poster hash: cd9f9...1cb
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #21 Skrevet 7. desember 2016 Jeg brukte body butter fra body shop. Og det er nok rett som dere sier, at det i siste runde handler om flaks eller uflaks. Men jeg har null strekkmerkerker etter to svangerskap med denne kremen. Og jeg vet at bindevevet mitt ikke er helt knall, har strekkmerker på rumpe og lår fra ungdomstiden da jeg vokste i rakettfart. Anonymous poster hash: 3804c...392
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #22 Skrevet 7. desember 2016 Huff! Leste ikke godt nok og fikk det for meg st du brukte tran på magen:D Stusset litt, men man vet jo aldri hva folk gjør HI Anonymous poster hash: 6ac9d...42a Det hadde nok luktet godt Anonymous poster hash: b3d0a...a5e
Søte Satan Skrevet 8. desember 2016 #23 Skrevet 8. desember 2016 Jordnøttolje. Smør helt rundt, ikke bare foran. Og nedentil Bare å begynne med en gang du vet du er gravid. Jeg kjøpte en litersflaske. Har også hørt fra jordmor at mandelolje har dokumentert effekt mot revning nedentil.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #24 Skrevet 8. desember 2016 Jordnøttolje. Smør helt rundt, ikke bare foran. Og nedentil Bare å begynne med en gang du vet du er gravid. Jeg kjøpte en litersflaske. Har også hørt fra jordmor at mandelolje har dokumentert effekt mot revning nedentil. Det som hjelper mot revning er å presse når jordmor sier press og puste når hun sier pust. Følger man disse instruksene er sjansen for at du revner mindre. Anonymous poster hash: 2b03d...131
Søte Satan Skrevet 8. desember 2016 #25 Skrevet 8. desember 2016 Det som hjelper mot revning er å presse når jordmor sier press og puste når hun sier pust. Følger man disse instruksene er sjansen for at du revner mindre. Anonymous poster hash: 2b03d...131 Det er også sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå