Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Har hatt det i ca 1år nå .. gjør såååå vondt å gå på do og jeg blør ofte fersk blod med avføringen flaut å gå til legen .. Anonymous poster hash: 21bb1...240
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Kan være hemoroider? Har du prøvd sheriproct? Gå til legen, men om du føler det er flaut å snakke om, så skriv og forklar problemet på en lapp og gi den til legen. For legen er slike ting helt dagligdags. Anonymous poster hash: a514e...299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå