Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Det evige spørsmålet... jeg er i uke 36 og har kjent lite bevegelser i dag. Ett kraftig dult i morges. Og noen små bevegelser nå i ettermiddag. Har drukket sukkerbrus, så burde kjent mer. Jeg vet jeg skal ringe føden, hvis jeg er i tvil. Men kjenner terskelen er litt stor. Det har gjennom hele svangerskapet vært dager med mer bevegelse enn andre dager. Alt etter som hvordan babyen ligger. Anonymous poster hash: 9f841...c6e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Jordmor sa til meg at hvis jeg drakk/spiste noe søtt og det ikke skjedde noe på en time så kunne man godt ta kontakt. Anonymous poster hash: 05dd6...388
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Ring føden, ett dult i morges og litt bevegelse i ettermiddag er for lite. Alt er sikkert helt fint, men ring føden og la de avgjøre hva du bør gjøre videre. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Jeg ringte for en times tid siden. Jeg skulle drikke en liter med kald saft. Og så kjenne tre spark i løpet av en time. Og det har jeg heldigvis gjort. Anonymous poster hash: 9f841...c6e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 Det du er vant med. Min var så rolig i magen fra start til slutt at andre hadde nok blitt redd om deres ble så lite aktiv, for meg var det helt vanlig. Anonymous poster hash: e3208...6e5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 Jeg hadde dratt ned å bedt om sjekk. Har hørt for mange skrekkhistorier og opplevd selv at jeg hadde ikke turt annet. Men om du føler alt er ok, så er det sikkert det. Er du usikker og urolig krever du sjekk. Anonymous poster hash: db422...299
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 3 spark hørtes lite ut gutten min sparket mye mer enn det før han døde Anonymous poster hash: 3668f...d3e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 https://kjennliv.no/babyens-spark-i-magen/babyens-spark-i-magen/ Meg over mente og legge ved denne Anonymous poster hash: 3668f...d3e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #9 Skrevet 6. desember 2016 Tusen takk for svar alle sammen! Det er heldigvis bevegelser i magen. Men det kjennes ut som at han sparker innover og ikke utover. Og der kjente jeg han igjen ❤️ Jeg slår meg til ro med at alt er bra i kveld. Anonymous poster hash: 9f841...c6e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #10 Skrevet 6. desember 2016 Hi her igjen. Nå spreller det skikkelig i magen ❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: 9f841...c6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå