Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Om du hadde reist bort et par dager evnt en uke til syden med baby på 6 mnd i permisjonen din , kunne pappaen til babyen gjort det samme i sin permisjon når babyen var 9-10 mnd ? Anonymous poster hash: 24714...b6f
Mamma til 2 søte Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Selvfølgelig! Kan jeg så kan han.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Fått lov? Virkelig? J Anonymous poster hash: fe575...299
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Nei ikke alene. Men for eksempel med familie, sin mor eller bror hadde vært ok. Mannen min har epilepsi. Så hadde ikke likt at han dro helt alene med bare babyen. Anonymous poster hash: dd0fb...9ed
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 Et par dager er ok, men en hel uke uten babyen hadde vært helt grusomt for meg. Jeg hadde ikke trengt å prøve å "nekte" mannen det, for han hadde ikke villet utsette meg for det når han vet hvor fælt jeg hadde hatt det. Jeg kunne fint ha reist bort en uke uansett alder på babyen. Jeg hadde aldri gjort det hvis pappaen ikke var komfortabel med det, men det hadde han nok vært. Jeg synes det er viktigere å passe på at alle har det greit enn at alt skal være likt... Anonymous poster hash: 7decf...06b
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 Nei. Ene og alene fordi mine har vert dårlige på fast føde og var rimelig avhengig av pupp på den tida. Trur ingen hadde kosa seg då! Anonymous poster hash: 0f766...0f4
Appelsinpiken Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 Nei. Ikke så lenge de er under 1-1,5. Da har de små faktisk EN primæromsorgsperson. Når de blir litt større: Null stress. Mannen kan ta med seg roåringen en ukes tid hvor han vil, men siden mannens interesser er engelsk fotball venter futteturen til poden blir litt mer interessert:D
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #9 Skrevet 6. desember 2016 Fått lov? Av hvem da? Anonymous poster hash: 2fc79...12b
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #10 Skrevet 6. desember 2016 Nei, men det hadde han aldri foreslått heller. Han har ikke engang hatt henne med på butikken alene enda og hun er 14 mnd. Og det er ikke fordi jeg ikke "lar han få lov". Anonymous poster hash: da0d6...36e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #11 Skrevet 6. desember 2016 Det hadde han aldri foreslått engang, jeg har ikke vært mer enn en arbeidsdag borte fra ungene før de var rundt 2 år gamle. Nå som de er større er det selvfølgelig ikke noe problem, datteren min på 6 var til og med bestevenninnen på ferie i 5 dager i sommer. Ikke noe problem hverken for meg eller barna med noen dager borte fra hverandre når de vokser til, men ikke første 1,5 til 2 årene. Anonymous poster hash: 440c1...0f3
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #12 Skrevet 6. desember 2016 Nei, det hadde verken vært greit at han eller jeg reiste bort en hel uke med en så liten baby. Anonymous poster hash: 00519...b52
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #13 Skrevet 6. desember 2016 Jeg ville ikke tatt med meg babyen vår og reist bort fra pappaen da babyen var 6 mnd., og pappaen ville ikke vurdert en tur med baby uten meg da babyen var 9 mnd. Dro du på tur da babyen var 6 mnd., hi? Ammer du fortsatt? Sønnen vår er 13 mnd. Jeg har vært borte fra ham fire ganger, fem netter totalt. Jeg ammer fortsatt, har pumpet meg mens jeg var borte. Jeg tror ikke mannen min ville tatt ham med seg bort fra meg en natt en gang ennå. En ting er om jeg, elletmr han, må tilbringe natten borte fra hjemmet pga. jobb. Noe annet er om en av oss tar med babyen bort fra hjemmet. Anonymous poster hash: f2da8...d36
Daquiry Skrevet 6. desember 2016 #14 Skrevet 6. desember 2016 Selvfølgelig! Er like mye hans barn som mitt.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #15 Skrevet 6. desember 2016 Jeg var ikke klar til våre borte fra babyen mer enn noen timer av gangen da de var såpass små, så en uke borte hadde ikke vært aktuelt for oss i dn alderen. Jeg ammet fortsatt mye på den tiden også, så det ville ikke vært godt for oss med en uke borte så tidlig. Anonymous poster hash: c1538...33a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #16 Skrevet 6. desember 2016 Ja, ikke noe problem! Hadde nok savnet dem, men ville nok vært godt med litt "fri" også, og jeg hadde gledet meg over tanken på hvor koselig de hadde det sammen. Anonymous poster hash: 914a2...178
Mamma_til_2 Skrevet 6. desember 2016 #17 Skrevet 6. desember 2016 Selvfølgelig! Er like mye hans barn som mitt. Amen!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #18 Skrevet 6. desember 2016 Dere er så merkelige at halvparten kunne vært nok...! Dere blir helt satt ut og fremstiller hi's spørsmål som noe helt idiotisk. Få lov, av hvem?? Får jeg lov så får han lov. Likevel reagerer dere på at visse bloggere reiser fra babyen sin. Eller folk generelt som reiser fra små barn over så så mange timer/dager. Det er ok at du eller barnefar reiser bort med babyen 2 uke, men ikke ok at mor reiser fra babyen sin en langhelg,ikke ok at mor drar på julebord med jobben osv. Skjerp dere, kjerring-høner! Anonymous poster hash: 20c55...03c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #19 Skrevet 6. desember 2016 Hm. Jeg hadde nok ikke "fått lov" å reise bort en uke uten mannen det første året. Og ikke han heller. Ingen av oss hadde nok foreslått det heller, vi liker å feriere sammen. Men om det var en eller annen spesiell grunn så hadde han fått like mye lov som meg. Anonymous poster hash: 18b0b...751
Appelsinpiken Skrevet 6. desember 2016 #20 Skrevet 6. desember 2016 Selvfølgelig spør man om lov før amn bestemmer seg for å stikke en tur til Syden. Det gjelder begge veier det. Men om månen hadde fitt meg lov, er det ikke sikkert jeg ville latt ham få lov og vice versa.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #21 Skrevet 7. desember 2016 Fått lov? Han hadde vel tatt det opp og spurt, og så hadde vi diskutert det! Men jeg har ikke noe mer rett til veto jeg enn han!! Koselig hvis han vil dra på en slik tur Anonymous poster hash: ab883...005
Miamimom Skrevet 7. desember 2016 #22 Skrevet 7. desember 2016 Nei, det hadde jeg ikke vært komfortabel med! Kun på grunn av barnets alder.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #23 Skrevet 7. desember 2016 Så lenge jeg ammer er svaret nei. Ellers hadde han fått tatt med barnet på ferie uten meg om han ville. Tviler på han hadde giddet én uke i syden med den kruttønna vår. Kjenner det er godt å være to når hun har dagen sin. 🙊 En uke hjemme alene hadde ikke gjort meg noe. Hadde nok savnet henne noe veldig etter et par dager da. Merkelig med det, det er deilig å få en miniferie men det er ikke så gjevt å være borte fra henne mer enn én dag når det kommer til stykket. Å sove om natta hadde jeg satt pris på da. 😁 Anonymous poster hash: dd9fe...c4d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #24 Skrevet 7. desember 2016 Nei det tror jeg faktisk ikke. Haha, off. Bad mom 😂 Anonymous poster hash: 517ad...0d4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #25 Skrevet 7. desember 2016 Nei det hadde ikke vært greit og det ville han forstått også og ikke spurt om. Det er jeg som ammet og var hovedomsorgspersonen Anonymous poster hash: 12326...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå