Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Jeg må ha ny telefon og har lyst til å prøve i Phone denne gangen. Men de koster en million. Kjøper dere med eller uten abonnement? Anonymous poster hash: f4960...cd3
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Bortkastet penger. Kjøp Samsung Anonymous poster hash: bfcbe...b08
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Bortkastet penger. Kjøp Samsung Anonymous poster hash: bfcbe...b08 Samsung er ikke så mye billigere egentlig :0 Anonymous poster hash: f4960...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå