Gå til innhold

Mannen og hemoroider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier æsj og fysj osv osv, da jeg har fått hemoroide etter graviditet. Noe han ser når vi har sex i doggy.

Eh javel, tenker jeg da..? For å få det bort må det vel kuttes vekk? Det er ekstra "hudpose" eller hva jeg skal kalle det ved rumpehullet. Kan ikke se for meg at en krem fjerner den huden nei. Noen her som har fikset sånt noe? Bare å ta en prat med legen eller?

Anonymous poster hash: 12cb3...f64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en viss risiko ved ett slikt inngrep. Har det selv (har heldigvis en oppegående og moden mann som samboer og far til mine barn) og har lest litt om det. Man kan få smerter i lang tid etterpå og det trenger ikke å være ett vellykket inngrep.

Anonymous poster hash: 0d471...897

Skrevet

Hadde droppa sex med han fyren der, gitt...

Anonymous poster hash: a95ff...34e

Skrevet

Fy f... hadde ikke hatt sex med han mer. Voksen mann du har

Anonymous poster hash: a70b5...27a

Skrevet

For en turn off han mannen din er!!

Anonymous poster hash: 594f9...f9c
Skrevet

Jeg fjernet etter første avangerskap. Skulle gjort det igjen etter andre, men det var så vondt at jeg ikke trir jeg klarer det. Hadde heller droppet sex med denne mannen

Anonymous poster hash: e63e3...985

Skrevet

Jeg synes det er frekt og respektløst å komme med en slik kommentar !

Anonymous poster hash: b74bc...35e

Skrevet

Jeg har operert og, ja, det er jævlig vondt etterpå, men var absolutt verdt det!

Jeg er enig med mannen din i at det er ekkelt, men visse ting sier man bare ikke! Han må lære seg at ikke alt trenger å sies og du må oppsøke lege for å starte behandling. Før du får innvilget operasjon må du først prøve salver/stikkpiller og det må gå en viss tid før det blir aktuelt. Salver kan fungere, det samme kan tid... ofte tørker hemoroider inn og i verste fall etterlates det tomme hudfolder som kalles marisker. De fjernes kun ved renslighetsproblemer.

Anonymous poster hash: 66dfc...392

Skrevet

Sikker på at det faktisk er en hemoroide der da, og ikke bare hudfolden? Har du smerter, blør du ved avføring?

Hos meg trakk hemoroidene seg tilbake etter fødselen, men hudlommen er igjen. Så lenge jeg klarer å holde det rent kommer jeg ikke til å fjerne dem altså, de gir jo ingen smerte eller ubehag ellers.

Mannen min har aldri sagt noen ting, han er heldigvis voksen nok til å skjønne at et svangerskap kan sette noen spor på en kvinnekropp. Det tåler vi.

Anonymous poster hash: 360a3...063
Skrevet

Jeg hadde ikke gått gjennom et såpass smertefullt inngrep med såpass tvilsom prognose for noe som ikke ga meg symptomer utover ufølsomme kommentarer. Ikke sikkert området blir så mye mer dekorativt enn det er nå, heller. Jeg ville heller lagt ned innsatsen i en skikkelig opplæring i livets realiteter for mannen.

Skrevet

Nei ikke spesielt gjennomtenkt å si det slik han gjør. Jeg syns ikke det er så gøy jeg heller, men han sier bare at han er "ærlig og rett fram med hva han synes".

Jeg blør ikke ved avføring nei, det er den hudfolden rett ved inngangen da.

Hi

Skrevet

Kaviarkrysset mitt ser ut som en blomkål. Det får mannen bare holde ut!

Anonymous poster hash: 848c3...e8e

Skrevet

Seriøst? Hvor gammel er han? Lite moden,og forferdelig lite empatisk "mann".

Anonymous poster hash: abc5d...3d8

Skrevet

Enig, han er ikke mye empatisk ift det her :/ han er 30 år gammel.

Skrevet

Mannen din høres hundre ganger eklere ut enn hemoridene dine noen gang kommer til å bli...!!

Anonymous poster hash: 26c3b...e1c

Skrevet

Mannen din er sjukt ekkel. Hadde aldri giddi å hatt sex med han igjen.

Lær han forskjell på å være ærlig og mene det man sier, og si alt som detter inn i hodet hans.

Anonymous poster hash: 00fb6...d53

Skrevet

Min bryr seg heldigvis ikke 😊

Anonymous poster hash: e38c7...b83

Skrevet

Nei ikke spesielt gjennomtenkt å si det slik han gjør. Jeg syns ikke det er så gøy jeg heller, men han sier bare at han er "ærlig og rett fram med hva han synes".

Hi

Tåler han at du er like ærlig med han? 

Anonymous poster hash: e63e3...985

Skrevet

Har også en hudfold ved endetarmsåpningen, den har kommet etter to svangerskap. Jeg vet at mannen ser den ved visse stillinger under sex, men han bemerker den ikke. Jeg er selv litt flau over den, men prøver å ikke tenke over at den er der. Den er ikke plagsom i det daglige, derfor har jeg valgt å ikke operere den vekk.

Anonymous poster hash: fb1b8...17c

Skrevet

Hi

Seriøst, en hudfold ved rompehullet, det er virkelig ingen big deal altså. Om mannen ikke tåler at kvinnen hans får noen lyter skal dere få det fint i alderdommen tenker jeg... Han er helt perfekt han da, helt lytefri?

Du vurderer en veldig smertefull operasjon hvor man ikke kan garantere for resultatet, for å tilfredstille hans etiske sans, rundt DITT rumpehull! Det er helt sinnsykt.

La den lille hudfolden være, kan han ikke leve med den får han ryke og reise, da stikker ikke følelsene hans for deg særlig dypt. Hva skjer om du plutselig får eksem, blir tynn i håret, får masse kviser i overgangsalderen, eller faktisk blir kronisk syk? 

Skrevet

Seriøst, en hudfold ved rompehullet, det er virkelig ingen big deal altså. Om mannen ikke tåler at kvinnen hans får noen lyter skal dere få det fint i alderdommen tenker jeg... Han er helt perfekt han da, helt lytefri?

Du vurderer en veldig smertefull operasjon hvor man ikke kan garantere for resultatet, for å tilfredstille hans etiske sans, rundt DITT rumpehull! Det er helt sinnsykt.

La den lille hudfolden være, kan han ikke leve med den får han ryke og reise, da stikker ikke følelsene hans for deg særlig dypt. Hva skjer om du plutselig får eksem, blir tynn i håret, får masse kviser i overgangsalderen, eller faktisk blir kronisk syk?

For ikke å snakke om når HAN blir tynn i håret🤔

Anonymous poster hash: 594f9...f9c

Skrevet

Åfy.... Hvems barn har du båret frem? Han får ta neste graviditet selv, da. Så ikke trofeet hans skades ytterligere 👍

Anonymous poster hash: d5866...a9e

Skrevet

Jeg hadde ikke gått gjennom et såpass smertefullt inngrep med såpass tvilsom prognose for noe som ikke ga meg symptomer utover ufølsomme kommentarer. Ikke sikkert området blir så mye mer dekorativt enn det er nå, heller. Jeg ville heller lagt ned innsatsen i en skikkelig opplæring i livets realiteter for mannen.

Samme her.

Det området ser uansett helt rævva ut.

Anonymous poster hash: a43f2...38c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...