Gå til innhold

Overdådige bursdagsfeiringer for barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kraftig provosert av de nyeste innleggene til (reklame) bloggen til Berg Eriksen. Det er ingen tvil om at de elsker barnet sitt like mye som andre foreldre, men dette blir bare smakløst og flaut. Mor ser ut som hun skal på gallafest, stylet opp fra topp til tå. Hun er også hovedfokus i de fleste bildene. Det er ingen tvil om at denne festen er for de voksne! Selvom teksten påstår noe annet 😉 Det er ikke noe galt i å arrangere en fin fest for sitt barn, men dette blir bare too much, faktisk harry!

Hva med å heller gi bort en slik sponset fest til en barneavdeling? Glede noen som ikke har det bra? Bedre reklame for firmaet som sponset festen også. Hele opplegget er bare Harry og kvalmt!

 

Anonymous poster hash: 3aa7d...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker naboene er glade for at de flytter. Dumt å ha slike i nabolaget som liksom skal sette standarden på både bursdager, klær osv.

 

Såg litt komisk ut med dama i flott kjole mens de andre foreldrene/barna var vanlig selskapskledde og flere gikk jo i vanlig genser.

 

Vi har også hatt pepperkakebursdag, men antagelig til en brøkdel av prisen!

 

Anonymous poster hash: 35262...74f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...