Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Lurte på å kjøpe Kidcraft dukkehus(som er i Barbie størrelse) til snart 6 åring. På deling med lillesøster på 3... Har noen her kjøpt dette til sine barn og ble det lekt med? Trur dere det er gøy for 6 åringen? Merker jeg virkelig ikke har peiling på hva jeg skal kjøpe ..... Anonymous poster hash: 74998...941
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Her vi bor er det barnslig å leke med dukker/barbie når de er begynt på skole. Anonymous poster hash: dafe2...de6
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Her vi bor er det barnslig å leke med dukker/barbie når de er begynt på skole. Anonymous poster hash: dafe2...de6 Ok... jøss, hun leker med Barbie da, hun fyller ikke 6 før til våren. Ting har forandret seg litt siden jeg var liten da He he HI Anonymous poster hash: 74998...941
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Hvis hun leker med dukker, hvorfor ikke? Uansett får lillesøsteren glede av det Anonymous poster hash: 35e65...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå