Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Jeg orker ikke:-/ med baby i hus og andre barn som skal følges opp. Han jobbet offshore, så han er borte fra ansvaret i 4 uker og forventer å komme hjem til en opplagt frue. Dessuten la jeg på meg enormt mye i svangerskapet og har ikke gått ned noe enda..så føler meg lite attraktiv.. Anonymous poster hash: f290b...8ff
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Da får han legge opp til at du skal orke. Fikse barnepass med overnatting for de eldre barna. Ta seg av baby slik at du får sove og evt gått deg en tur helt alene! Lage middag til deg, samt legge baby... kanskje du da får litt energi? Forstår deg. Har en baby 3 mnd og en 4 åring. Har sex av og til men er drit sliten og frister egentlig ikke.... Anonymous poster hash: 09ed6...019
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Baby 6mnd. Lagt på meg og har mer enn nok med nattevåk og storesøster. Mann jobber turnus og hjelper til egentlig mye. Den ene timen jeg kanskje får på kvelden brukes heller til å slappe litt av og spise ett par brødskiver før jeg må ned til baby igjen. Han har hintet, men jeg har ikke overskudd og hater at noen tar på magen min. . Anonymous poster hash: a62b5...a32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå