Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Når kjøpte dere amme bh? Før eller etter fødsel? Anonymous poster hash: 90ced...a19
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Kjøpte aldri, brukte pirre Robert sportsbh Anonymous poster hash: 2e545...ebe
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Skal kjøpe før fødsel neste gang. Skal ha med iallfall 4 par på sykehuset. Dette av erfaring 😄 Skal også ha 4 par ullammeinnlegg og drøssevis med ammetopper! Anonymous poster hash: ff43c...a34
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Greit å ha et par Klar før fødsel. J Så kjøper du noen til når melka er ordentlig i gang. Anonymous poster hash: 95bf9...b09
TPK Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 Kjøp 1-2 til å ha de første ukene (mannen får vaske hver kveld). Jeg vokste 3 str over natta med førstemann, så de første bhene jeg kjøpte kunne ikke brukes!
Pobie Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 Jeg kjøpte før, men bare den myke typen hvor størrelse ikke var så farlig (kom i størrelse small, medium og large, ikke spesfikke størrelser). Etter babyen kom og melken hadde begynt å stabilisere seg kjøpte jeg noen skikkelige bh'er i riktig størrelse.
Kjerringa med agurken Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 Hvis du skal kjøpe før fødsel bør de i alle fall være to cup-størrelser større. Anbefaler på det sterkeste å bruke ammesingleter fra H&M eller Lindex/KappAhl (bare pass på at den vil være stor nok). Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 De jeg kjøpte før passet ikke. Var for løs rundt og cup'en for liten. Jeg kjøpte også en str større i cup men likevel ble det trangt med innlegg i ull. Anonymous poster hash: a90b6...424
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #9 Skrevet 6. desember 2016 Kjøpte bare ammesingletter før fødsel denne gangen. Var så mye amming i starten og svettet så mye at det var like greit. Har kjøpt et par ordentlige ammebh'er nå i etterkant Anonymous poster hash: df26b...8e8
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #10 Skrevet 6. desember 2016 Har nå ammet i åtte måneder og bruker stort sett ammesinglet fra HM - og brukte de iallefall bare sykehuset og de første ukene.Jeg er ca 100 kg og xxl dame, med bh 90 D/E, og har ikke gått opp i størrelse på ammebh iforhold til vanlig bh. Puppene ble hardere, men ikke noe særlig større med melk. Dermed ble den gibba ammebhen jeg kjøpte på Sparkjøp aaaalt for stor. Kjøp når du veit ståa Anonymous poster hash: fccbc...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå