Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #26 Skrevet 6. desember 2016 For mannen er det like godt å bli sugd som sjokolade er for oss kvinner. Get it? Anonymous poster hash: 74de6...03a Øh. Kvinner elsker ikke sjokolade. Jeg syns sjokolade er skikkelig ekkelt. Mannen min elsker suging MYE mer enn det alle kvinner liker sjokolade til sammen i hele verden. Jeg elsker å suge. Nyyyyyyyyter det! Elsker smaken, lukten og følelsen av en stor deilig pikk i munnen. Helst flere på en gang. Mmmmm. Gjør meg vill og gal. Anonymous poster hash: 512d4...2f4
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #27 Skrevet 6. desember 2016 Øh. Kvinner elsker ikke sjokolade. Jeg syns sjokolade er skikkelig ekkelt. Mannen min elsker suging MYE mer enn det alle kvinner liker sjokolade til sammen i hele verden. Jeg elsker å suge. Nyyyyyyyyter det! Elsker smaken, lukten og følelsen av en stor deilig pikk i munnen. Helst flere på en gang. Mmmmm. Gjør meg vill og gal. Anonymous poster hash: 512d4...2f4 Hvordan får du flere store pikker i munnen på en gang? Anonymous poster hash: 73a18...e9e
Mumua Skrevet 7. desember 2016 #28 Skrevet 7. desember 2016 Hvordan får du flere store pikker i munnen på en gang? Anonymous poster hash: 73a18...e9e Sikkert stor i kjeften.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #29 Skrevet 7. desember 2016 Sikkert stor i kjeften. Tydeligvis Anonymous poster hash: 73a18...e9e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #30 Skrevet 7. desember 2016 Tror heller dette er en idiotisk måte å si at han ønsker en blowjob på! Anonymous poster hash: 984e3...51c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #31 Skrevet 7. desember 2016 jeg elsker å suge😃😃 kan holde på i evigheter om jeg kunne. mem de går jo fort for samboer😂 Anonymous poster hash: 5ee21...aec
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #32 Skrevet 7. desember 2016 Hvordan får du flere store pikker i munnen på en gang? Anonymous poster hash: 73a18...e9e SMører de inntil hverandre og gaper over det jeg får til 😂 Det blir ikke så mye av hver inn i munnen samtidig så jeg bytter en del på. Bare prøv, det er veldig herlig. Anonymous poster hash: 512d4...2f4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #33 Skrevet 7. desember 2016 SMører de inntil hverandre og gaper over det jeg får til Det blir ikke så mye av hver inn i munnen samtidig så jeg bytter en del på. Bare prøv, det er veldig herlig. Anonymous poster hash: 512d4...2f4 Litt nysgjerrig på hvordan du greier å plassere mennene slik at de kommer sammen i en klase... slangemenn? Anonymous poster hash: 73a18...e9e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #34 Skrevet 7. desember 2016 Litt nysgjerrig på hvordan du greier å plassere mennene slik at de kommer sammen i en klase... slangemenn? Anonymous poster hash: 73a18...e9e Er du virkelig nysgjerrig eller bare kverulerer du? 😅 Jeg klarer bare å få flere enn én inn i munnen samtidig. Og det er ikke vanskelig en gang. En i hver munnvik! Anonymous poster hash: 512d4...2f4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #35 Skrevet 7. desember 2016 Er du virkelig nysgjerrig eller bare kverulerer du? Jeg klarer bare å få flere enn én inn i munnen samtidig. Og det er ikke vanskelig en gang. En i hver munnvik! Anonymous poster hash: 512d4...2f4 Litt av begge deler, tror jeg Står mannfolka, da, eller ligger de veeeeldig tett inntil hverandre? Jeg har ikke hatt multikant med flere menn, så jeg blir nysgjerrig (sorry til Hi for avsporing, jeg har svart deg seriøst i et tidligere svar her) Anonymous poster hash: 73a18...e9e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #36 Skrevet 7. desember 2016 Litt av begge deler, tror jeg Står mannfolka, da, eller ligger de veeeeldig tett inntil hverandre? Jeg har ikke hatt multikant med flere menn, så jeg blir nysgjerrig (sorry til Hi for avsporing, jeg har svart deg seriøst i et tidligere svar her) Anonymous poster hash: 73a18...e9e Det er best om de står foran meg. Om de ligger får jeg de bare nært inntil hverandre om de ligger i "saks" på en måte. Nesten litt anføtes. Og det er litt nært. Har foreløpig ikke bedt noen gjøre det. Men kanskje jeg burde!? Anonymous poster hash: 512d4...2f4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #37 Skrevet 7. desember 2016 Det er best om de står foran meg. Om de ligger får jeg de bare nært inntil hverandre om de ligger i "saks" på en måte. Nesten litt anføtes. Og det er litt nært. Har foreløpig ikke bedt noen gjøre det. Men kanskje jeg burde!? Anonymous poster hash: 512d4...2f4 Om alle involverte liker det er det vel bare å kjøre på! Men tror jeg overlater polysugingen til deg Takk for informasjonen, jeg hadde det litt morsomt da jeg prøvde å se for meg hvordan det var mulig Anonymous poster hash: 73a18...e9e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #38 Skrevet 7. desember 2016 Om alle involverte liker det er det vel bare å kjøre på! Men tror jeg overlater polysugingen til deg Takk for informasjonen, jeg hadde det litt morsomt da jeg prøvde å se for meg hvordan det var mulig Anonymous poster hash: 73a18...e9e Hehe, ser den. Du får holde deg til en vaniljemann, så er monosugingen sikret 😂 Anonymous poster hash: 512d4...2f4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #39 Skrevet 7. desember 2016 Hehe, ser den. Du får holde deg til en vaniljemann, så er monosugingen sikret Anonymous poster hash: 512d4...2f4 Jepp, trives best med det. Men man kan godt krydre vaniljemennene også litt. Det viktigste er at de som har sex trives med det de gjør, da spiller det ikke noen rolle hva man gjør Men nå har vi sporet helt av for Hi. Jeg mener fortsatt at det ikke er noe likhetstegn mellom suging og kjærlighet. Jeg er et godt eksempel på at det går an å snu mtp. å være anti suging til å bli veldig for. Ble visstnok så god at min eks fremdeles savner det, han har visstnok ikke opplevd makan, he-he. Men uansett så er det å suge en mann for mange en så intim ting at det må være null tvang, ingen sammenligning med andre, det må være åpenhet og respekt begge veier. Hadde en mann sagt noe slikt som det His mann har sagt, da hadde nok jeg mistet tenningen på ham om han ikke oppklarte hva han egentlig mente. Anonymous poster hash: 73a18...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå