Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Fikk beskjed av han at hvis man elsket mannen sin, så skal man suge han. Noe annet var uhørt. Dette var liksom et bevis for at vi jenter elsker en mann og han synes det er trist utvikling om ikke jenter gjøre dette! Say what???? Ba han til hel**** komme seg ut av 1950 tallet eller noe! Anonymous poster hash: fe4e0...fbf
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Jaha? Mener han at det går begge veier med oralsex? Eller at kun mannen skal nyte godt? Anonymous poster hash: dccef...01e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Hehehe.. Du får forklare han at menn ikke er klodens seksuelle overlords og at ingen skal føle seg presset til å gjøre seksuelle handlinger de ikke ønsker. Forøvrig har kjærlighet lite med suging å gjøre 😂 Anonymous poster hash: f95e8...c92
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Merkelig ting å si. Men det er helt vanlig å suge altså. Anonymous poster hash: f1fb7...5a5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 Er kun han jeg er gift med jeg har klart å suge... Anonymous poster hash: 01998...552
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 Jeg suger ikke. Gjorde det et par ganger for 20 år siden og det føltes nedverdigende. Er vel ikke verdt en mann jeg da🙄 Anonymous poster hash: 6648f...3fb
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 Er kun han jeg er gift med jeg har klart å suge... Anonymous poster hash: 01998...552 Her ble det motsatt, han jeg var gift med smakte og luktet ekkelt selv om han hadde dusjet rett før. Blir kvalm bare jeg tenker på det. Alle andre menn jeg har hatt både før og etter hverken smaker eller lukter fælt, bare deilig. Var sammen med den ekle i 11 år så var ikke noe forbigående heller. Hi, mannen din kan ta seg en bolle, suging handler ikke om kjærlighet, den sammenhengen er bare merkelig. Regner med at det er en grunn til at dubikke liker å suge ham?? Anonymous poster hash: 55906...e49
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 Okei. Han mener at "kjærlighet elsker på grunn av, ikke til trass for". Da får han forklare hvorfor han elsker deg. Faremomentet er at han sier, "fordi du er så vakker", eller noe slikt. Hva med når du ikke er vakker? Når du våkner om morgenen, trett, sliten, håret står i alle retninger, elsker han deg da? Før eller siden må han medgi at han elsker deg på trass av, ikke på grunn av. Nettopp, han elsker ikke deg "fordi du er så god til å suge" (gjør han det får han vær så god finne noen å elske av den grunn). Det høres for min del ut som om han er heller umoden, ikke har reflektert stort over hva kjærlighet faktisk er for noe. Anonymous poster hash: ae8be...180
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #9 Skrevet 6. desember 2016 Da elsker tydeligvis ikke jeg min mann... hmm... det visste jeg ikke 😉 Herregud... han er nok bare litt fornærmet/ frustrert Anonymous poster hash: 96226...0ec
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #10 Skrevet 6. desember 2016 Han er 18 år og vet ikke så mye om kjærlighet eller? Mindre intelligent eller veldig egosentrisk? Anonymous poster hash: 977ac...a12
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #11 Skrevet 6. desember 2016 Si noe tilbake som du ønsker da. "En mann elsker ikke sin kona om han ikke utelukkende alltid sier ja når hun spør om full kroppsmassajse" Anonymous poster hash: 96226...0ec
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #12 Skrevet 6. desember 2016 Øh... alle vet jo at kvinner gifter seg for å slippe å suge noe mer 😉 Anonymous poster hash: 512d4...2f4
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #13 Skrevet 6. desember 2016 Haha! For en tosk!! Suger ikke, men elsker jo mannen for det 😂 Anonymous poster hash: bca8d...7e6
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #14 Skrevet 6. desember 2016 Hva tror du er grunnen til at han sa det? Kan det være noe han sa litt halvveis i selvforsvar fordi han var oppgitt over noe annet? Selvfølgelig er det han sier tøys, forhåpentligvis forstår han det selv også. Men vi sier alle dumme ting innimellom. Prøv å snakke med han igjen og fortell han hvordan du følte deg etter at han sa det og spør han hva han egentlig mener Anonymous poster hash: 9019d...d22
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #15 Skrevet 6. desember 2016 Ingen suging her, takler det ikke og det respekterer mannen min! Han hadde ikke hatt noe i mot det vet jeg men heldigvis forstår han meg! Liker heller ikke å motta oralsex så han slipper unna han også Anonymous poster hash: b1f28...5c2
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #16 Skrevet 6. desember 2016 Har du sugd han da? Han er sikkert frustrert fordi han ønsker det, og sier ting på "trass" på en umoden måte... Tror ikke du skal ta deg så veldig nær av det. Men fortell heller på en skikkelige måte hvorfor du ikke vil suge han. Her får mannen i bøttevis, men han er alltid ren og lukter godt så det er null problem. Jeg liker det godt, så som regel trenger han ikke spørre om det, for jeg gjør det på eget initiativ. Anonymous poster hash: b0bb5...447
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #17 Skrevet 6. desember 2016 Mannen min, som jeg elsker, er den eneste jeg har likt å suge. Det utsagnet har jeg hørt før. Da jeg var ungdom hehe. Anonymous poster hash: d7d17...ef9
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #18 Skrevet 6. desember 2016 Det bør jo ikke være et kriterie...men sex hadde blitt kjedelig uten. Jeg blir kjempekåt av å suge - å høre at han synes det er deilig. Ikke bare mannen min, men alle tidligere partnere har jeg likt å suge. Sjelden vært ute for ekkel lukt...🙄 hvofor liker dere ikke å suge? Anonymous poster hash: ac08d...012
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #19 Skrevet 6. desember 2016 Stakkars menn som ikke blir sugd av dama. Hva er grunnen til å ikke gjøre det? Det er som å nekte en kvinne sjokolade resten av livet. Uhørt! Anonymous poster hash: 74de6...03a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #20 Skrevet 6. desember 2016 Det er normalt å suge en mann. Det er normalt å slikke en kvinne. Det er ikke unormalt å ikke suge en mann eller slikke en kvinne. Om vi bruker din manns logikk så elsker alle kvinner som suger en mann den mannen. Da er det vel ekte kjærlighet alle prostituerte viser også da. Da er det kanskje ikke så nøye for ham hvem som suger ham bare noen gjør det? Jeg hadde et par uheldige episoder med å suge en mann da jeg var i mitt første forhold. Etter det var det ingen menn jeg ville suge. Og det ble uten unntak respektert. Med min siste eks snakket vi om dette, og jeg sa fra at jeg aldri kom til å gjøre det hvis ham maste om det! Hvis han lot være å mase og hinte om det og ga meg tid, så skulle jeg se om jeg ev. kom til å prøve det etterhvert, men ga veldig tydelig beskjed til ham om at da måtte det i så fall være mitt initiativ. Han ga meg tid, jeg fikk lyst å prøve etterhvert fordi jeg visste det var noe han satte pris på. Og han lærte jeg å like å suge. Etter de første famlende forsøkende ble jeg sikrere på det, og etterhvert ble jeg også veldig tent av å gjøre det. Kunne også bli tent bare av å tenke på at jeg skulle suge ham. Nå er jeg singel. Om jeg kommer til å suge andre menn, det vet jeg ikke. Det er så mye som spiller inn. Personlig kjemi, ingen krav - og absolutt alfa og omega, god hygiene fra mannen!!! Det er noen menn som ikke lukter godt der nede tross god nok hygiene. De kan påvirke lukten noe hvis de spiser sunnere. Men en mann som lukter feil eller som krever å bli sugd - han må nok finne seg en annen dame enn meg. Jeg vil tro mannen din er frustrert fordi han ønsker å bli sugd, men det idiotiske er at med den væremåten hans så går han sikreste vei til aldri å bli sugd Anonymous poster hash: 73a18...e9e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #21 Skrevet 6. desember 2016 Ærlig talt! Sjokolade smaker da mye bedre enn en pikk Anonymous poster hash: fe4e0...fbf
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #22 Skrevet 6. desember 2016 Det bør jo ikke være et kriterie...men sex hadde blitt kjedelig uten. Jeg blir kjempekåt av å suge - å høre at han synes det er deilig. Ikke bare mannen min, men alle tidligere partnere har jeg likt å suge. Sjelden vært ute for ekkel lukt...🙄 hvofor liker dere ikke å suge? Anonymous poster hash: ac08d...012 På grunn av kjeveproblemer 😕 Får ikke gapt opp skikkelig, det knekker skikkelig og er vondt. Blir bare klussete. Anonymous poster hash: 56e24...4f8
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #23 Skrevet 6. desember 2016 På grunn av kjeveproblemer 😕 Får ikke gapt opp skikkelig, det knekker skikkelig og er vondt. Blir bare klussete. Anonymous poster hash: 56e24...4f8 Men det har jo med fysikk å gjøre. Ikke st du ikke vil/liker... Anonymous poster hash: ac08d...012
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #24 Skrevet 6. desember 2016 Ærlig talt! Sjokolade smaker da mye bedre enn en pikk Anonymous poster hash: fe4e0...fbf Tja, i øyeblikket kanskje... Men jammen er resultatet av en heftig omgang ganske deilig😊 Anonymous poster hash: ac08d...012
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #25 Skrevet 6. desember 2016 Ærlig talt! Sjokolade smaker da mye bedre enn en pikk Anonymous poster hash: fe4e0...fbf For mannen er det like godt å bli sugd som sjokolade er for oss kvinner. Get it? Anonymous poster hash: 74de6...03a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå