Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Nå sist var det den nydelige, mørkhudete gutten i luciadrakt som fikk enkelte til å tenne nok til å komme med alvorlige trusler. På gmn nå var det en ung kvinne som ikke ønsket barn, og dermed hadde sterilisert seg. Hun fikk blant annet høre at hun fortjente å bli voldtatt. Homofile provoserer, amming/ikke amming, offentlig amming eller amming av "store" barn, barn som bruker smokk, kvinner som uttaler seg offentlig, folk som kjører el-bil... lista bare fortsetter og fortsetter. Hva i all verden får voksne mennesker til å hate og true på dette viset? Anonymous poster hash: b5f26...12d
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Kan være flere grunner, men de som troner øverst på listen: 1) Mangel på kunnskap 2) Mangel på selvverd Anonymous poster hash: 74161...1a1
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Kanskje de har gått livets harde skole. Jeg lar meg provosere av en del jeg og, men det er mer i retning drap, mishandling og slikt som rammer uskyldige, spesielt når det er barn. Ingen av de andre tingene du listet opp provoserer meg Anonymous poster hash: 2bab2...935
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Kanskje de har gått livets harde skole. Jeg lar meg provosere av en del jeg og, men det er mer i retning drap, mishandling og slikt som rammer uskyldige, spesielt når det er barn. Ingen av de andre tingene du listet opp provoserer meg Anonymous poster hash: 2bab2...935 Det er akkurat dét. Tror det er sunt å bli provosert og engasjert når det er saker som virkelig teller, men dette er jo bare bagateller som ikke på noen måte rammer de som blir provosert personlig. Spesielt trist når det går ut over et lite, uskyldig barn som luciagutten. Hva slags mennesker er det som kan bli provosert av en nydelig, mørkhudet gutt i luciatøy i 2016? Anonymous poster hash: b5f26...12d
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 Jeg fatter det ikke. I nabohuset her bor en nydelig liten jente, adoptert. Begge foreldrene er så etnisk norske som det er mulig å bli, men de kan ikke få barn så de har adoptert en jente fra India. Mener disse menneskene at hun ikke skal få gå i luciatoget neste uke? Ble helt sjokkert når jeg leste om denne saken forrige uke, og ble rett og slett lei meg når jeg denne uken leste at har måttet fjerne bildene fra nettet fordi det ble så belastende for familien til denne guttene med alle hat-meldingene. Uansett hva disse enkle menneskene måtte mene om innvandring, adopsjon, osv er det helt lavmål å angripe uskyldige små barn. Anonymous poster hash: 0e7bc...2c5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 VENT VENT VENT!!!!! Lucia i Sverige er like hellig for svenskene som 17de mai er for oss nordmenn. Hadde du prøvd å selge lucia-boller i Sverige med gurkemeie i stedet for safran ville du blitt spyttet på og utsatt for hets. Det er å tukle med noe hellig, å ødelegge noe ved deres Lucia. JEG har ingenting mot at Lucia er noe annet enn en etnisk hvit svensk jente/kvinne. Men mange svensker har det, fordi Lucia er så hellig for dem. Jeg kunne heller ikke brydd meg mindre om noen gikk i 17de mai med samisk flagg, men der er de som ville reagere kraftig på det. Det var også heftige reaksjoner på 80-tallet når mørkhudede gikk og bar fanen på sin skole i 17de mai-toget her i Norge. Det er noe hellig. Problemet er at, hadde det vært 80-tallet ville det ha tatt litt tid, så ville folk ha vent seg ved det. I dag er det haternes tid. De elsker å spre kvalme, drapstrue folk, osv. Dessverre. Så jeg vet ikke om folk får en sjanse til å venne seg ved dette. Men Lucia er altså hellig for svenskene (ikke som i "kristen-hellig", men som i "tradisjons-hellig"). Anonymous poster hash: 8c577...594
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 VENT VENT VENT!!!!! Lucia i Sverige er like hellig for svenskene som 17de mai er for oss nordmenn. Hadde du prøvd å selge lucia-boller i Sverige med gurkemeie i stedet for safran ville du blitt spyttet på og utsatt for hets. Det er å tukle med noe hellig, å ødelegge noe ved deres Lucia. JEG har ingenting mot at Lucia er noe annet enn en etnisk hvit svensk jente/kvinne. Men mange svensker har det, fordi Lucia er så hellig for dem. Jeg kunne heller ikke brydd meg mindre om noen gikk i 17de mai med samisk flagg, men der er de som ville reagere kraftig på det. Det var også heftige reaksjoner på 80-tallet når mørkhudede gikk og bar fanen på sin skole i 17de mai-toget her i Norge. Det er noe hellig. Problemet er at, hadde det vært 80-tallet ville det ha tatt litt tid, så ville folk ha vent seg ved det. I dag er det haternes tid. De elsker å spre kvalme, drapstrue folk, osv. Dessverre. Så jeg vet ikke om folk får en sjanse til å venne seg ved dette. Men Lucia er altså hellig for svenskene (ikke som i "kristen-hellig", men som i "tradisjons-hellig"). Anonymous poster hash: 8c577...594 Det er greit, men derfra og til å komme med alvorlige trusler mot et uskyldig, lite barn er det et godt stykke. Lucia var uansett fra Sicilia, og mer mørk enn svenskeblond. Hvor lavt er det egentlig mulig for mennesker og synke? Anonymous poster hash: b5f26...12d
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 Det er greit, men derfra og til å komme med alvorlige trusler mot et uskyldig, lite barn er det et godt stykke. Lucia var uansett fra Sicilia, og mer mørk enn svenskeblond. Hvor lavt er det egentlig mulig for mennesker og synke? Anonymous poster hash: b5f26...12d Hva opphavet til Lucia er for noe bryr ikke svenskene stort. Tradisjonen er det hellige her. Opphavet til "midsommarstången" er en kukk og en fitte (I shit you not!). Tror ikke mange svensker tenker over det når de går rundt "midsommarstången" og synger, "små grodorna". Men ja, helt enig med deg, det er helt grusomt at folk får for seg at det er greit å hetse et lite barn og ikke minst, drapstrue barnet, bare fordi barnet vil være Lucia. Idioti! Anonymous poster hash: 8c577...594
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #9 Skrevet 6. desember 2016 Hva opphavet til Lucia er for noe bryr ikke svenskene stort. Tradisjonen er det hellige her. Opphavet til "midsommarstången" er en kukk og en fitte (I shit you not!). Tror ikke mange svensker tenker over det når de går rundt "midsommarstången" og synger, "små grodorna". Men ja, helt enig med deg, det er helt grusomt at folk får for seg at det er greit å hetse et lite barn og ikke minst, drapstrue barnet, bare fordi barnet vil være Lucia. Idioti! Anonymous poster hash: 8c577...594 Haha, herlig! Det gir komplett mening at dette er en fallosdyrkelse... Der jeg kommer fra står det en bauta, som det også ble danset rundt i riktig gamle dager; et tilsvarende fruktbarhetsritual. Anonymous poster hash: 0e0aa...3ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå