Gå til innhold

Jeg må trekke ut ene visdomstannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ene nede.

Noen med erfaring?

Jeg jobber i barnehage, går det fint å gå på jobb igjen dagen etter?

Anonymous poster hash: ed1f2...7f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du blir nok anbefalt å ikke tygge så mye, for du får nok sting inni der. Har trekt to og må trekke to til. Er ikke plass. Lunken Suppe og is første dagene.

Kan gå på jobb dagen etterpå, effekten av bedøvelsen går ut ila noen timer.

Anonymous poster hash: dbe20...5c8

Skrevet

For meg gikk det helt fint, men for en kollega gikk det ikke for hun var så hoven at hun slet med å prate og nærmest siklet ;)

Veldig individuelt tror jeg, hvordan kroppen reagerer og ikke minst heles.

Jeg hadde lite smerter i ettertid, tok paracet et par ganger, og ingen hevelse. Litt ekkelt med det "krateret" som det falt smuler og mat nedi, så jeg skylte munnen med lunkent vann hver gang jeg hadde spist første uken.

Anonymous poster hash: 0a8c4...a37
Skrevet

Jeg har både operert og trekt ut. Når jeg opererte ut tok jeg fri den dagen, fordi jeg ikke visste hvordan det ble etterpå. Smertemessig gikk det fint og jeg kunne nok gått på jobb for den del, men det blødde en stund etterpå, så da var det greit å være hjemme.

Når jeg bare trakk gikk jeg på jobb noen timer senere(var hos tannlegen om morgenen og begynte på jobb kl 15). Gikk helt fint, men tok smertestillende før jeg gikk på jobb, sånn for sikkerhets skyld(men hadde nok gått fint uten også)

Anonymous poster hash: 53d80...9db
Skrevet

Det gikk helt fint hos meg. 

Men jeg blir sprekksjuk av å trekke visdomstenner og jeksler. Vondt i halsen, snørrete, feber, hodepine og alt som følger med. Hver gang. 

Anonymous poster hash: 118a1...72c
Skrevet

Jeg har trukket begge visdomstennene nede. Tåler ikke andre smertestillende enn paracet så ble sykemeldt i to dager etter pga smerter. Hadde jeg kunne tatt ibux i det minste hadde det gått helt fint å gå på jobb igjen dagen etterpå😊

Anonymous poster hash: 70df1...aaa

Skrevet

Veldig variabelt hvor vondt folk får. Selv var jeg heldig og trengte ikke en Paracet en gang, mens både mannen og andre har knasket Paralgin forte og vært hjemme i flere dager. Så jeg ville ikke lovet å komme på jobb neste dag! Si at du kommer hvis du kan, evt kan du gi beskjed kvelden før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...