Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Jeg er potte tett, langt opp i bihulene. Hele hodet pulserer og dunker. Synes de fleste nesesprayer svir sånn, så nå bruker jeg Zymelin for barn (svir litt den også). På den står det "1 spray max 3 ganger for dag". Den hjelper godt en liten stund, men etter 1-2 timer er jeg jo like tett igjen. Så da går jeg rundt og er tett da, tør ikke ta mer enn det står på pakken. Hvor nøye er dere på å følge sånne anbefalinger? Anonymous poster hash: d217a...2f4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Aldri Anonymous poster hash: 8f386...f2a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Bruker det aldri. Bruker heller tigerbalsam eller saltvann eller damp Anonymous poster hash: 5edcc...9ab
kvirrevittt Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 Hyppig dei første dagene, opptil 6x dagen. Trapper ned dag 4 ca, alltid fullstendig avvent 2 veker etter oppstart. Eg blir TETT, så hadde ikkje overlevd viss eg ikkje hadde gjort det slik
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Bruker aldri, brukte allerginesespray før, men tror jeg har ødelagt nesa mi pga jeg nyser konstant hvis jeg bruker nesespray. Saltvannsdråper om jeg virkelig må. Anonymous poster hash: e132e...11c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 Er skikkelig forkjølet å bruker nesesprayen ca hver tredje time. Ellers får jeg helt panikk å føler jeg ikke får puste. Anonymous poster hash: e5184...a44
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #8 Skrevet 5. desember 2016 Har aldri brukt nesespray. Anonymous poster hash: e2a5a...bf1
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #9 Skrevet 5. desember 2016 Når jeg er forkjølet blåser jeg i hva som står på den pakka Sprayer så ofte jeg føler for det, om det så er 30 ganger ila dagen. Snakket med legen om det, og det er en større fare for avhengighet om man ikke følger vedlegget, men som han sa så er det verre å bruke den lenger enn 10 dager. Anonymous poster hash: 86394...d42
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #10 Skrevet 5. desember 2016 Jeg bruker aldri nesespray. Hvis jeg er så tettt, så bruker jeg rhinox nesedråper Anonymous poster hash: e2c06...ba3
the amazing spidermamma Skrevet 5. desember 2016 #11 Skrevet 5. desember 2016 Bruker det når jeg er tett. I begynnelsen ofte, på slutten kanskje en gang om dagen eller to. Jeg blir alltid kjempesnørrete hver gang jeg er forkjøla, og potte tett. Nesesprayen utgjør egentlig forskjellen mellom å være forkjøla og skikkelig sjuk hos meg. Blir alltid 'avhengig', dvs, på slutten av forkjølelsen merker jeg at det bare er nesesprayen som gjør meg tett. Da er det på tide å slutte - med ett nesebor om gangen, så kan jeg puste i det andre.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #12 Skrevet 5. desember 2016 Bruker det når jeg er tett. I begynnelsen ofte, på slutten kanskje en gang om dagen eller to. Jeg blir alltid kjempesnørrete hver gang jeg er forkjøla, og potte tett. Nesesprayen utgjør egentlig forskjellen mellom å være forkjøla og skikkelig sjuk hos meg. Blir alltid 'avhengig', dvs, på slutten av forkjølelsen merker jeg at det bare er nesesprayen som gjør meg tett. Da er det på tide å slutte - med ett nesebor om gangen, så kan jeg puste i det andre. Du vet at vi bare bruker et nesebor av gangen? Anonymous poster hash: e76bb...b51
Merdee Skrevet 5. desember 2016 #13 Skrevet 5. desember 2016 Du vet at vi bare bruker et nesebor av gangen? Anonymous poster hash: e76bb...b51 Det tror jeg er en myte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå