Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Begynner å bli mektig frustrert og oppgitt over samboer. Han sitter og trykker på telefonen HELE tiden. Fra han kommer inn døra etter jobb og til han legger seg, og faktisk etter han har lagt seg og i tillegg må han sovne med et eller annet stående på på telefonen.... det er da ikke sunt? I dag kom han hjem fra jobb, jeg har vært hjemme med lillegutt som har vannkopper, og han satt altså med trynet plantet i telefonen fra han kom inn døra (-5 min ved middagen) og helt til etter guttungen hadde lagt seg. Altså han er helt fjern, så vidt han reagerer når det blir ropt pappa for 3dje gang.. sier jeg noe på servile han sur Og erkjenner ikke at det er et problem.. "jeg hører da etter selv om, jeg får da med meg, jeg følger da med på hva han driver med..." sånn svarer han og gjør ikke no med det... What to do? For min del kan ha sitte og trykke men jeg liker ikke at han gjør dette foran sønnen, for jeg synes ikke noe om all denne mobilbruken og ønsker ikke at sønnen skal tro at det er normalt å bruke telefon så mye eller at det er greit å vie den så mye oppmerksomhet Anonymous poster hash: 0805d...d17
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Trådstarter igjen... egentlig så burde jeg bytte rolle med han en dag å han får se selv hvordan det er utenfra... men jeg vet hvor kontaktsøkende sønnen er og hvor mange ganger han søker øyekontakt for å se at vi er med på hans lek (3år), så jeg klarer rett og slett ikke å skulle sitte med trynet i mobilen en hel kvalt og ignorere alt det. Ikke samvittighet til det for det er ikke sånn han er vant til mamman sin.. bruker selv svært lite telefonen mens sønnen oppe Anonymous poster hash: 0805d...d17
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Jeg ville filma han mens sønnen din leker ved siden av Anonymous poster hash: 17500...8cb
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Jeg ville filma han mens sønnen din leker ved siden av Anonymous poster hash: 17500...8cb Har vurdert det, og tror jeg bør prøve å få til det på et vis uten at sambo får dermed seg, eller sønnen... jeg bruker som sagt telefonen veldig lite med sønnen inærheten så ofte spør da sønnen"hva drime du?" Hvis jeg tar opp telefonen.. Anonymous poster hash: 0805d...d17
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 Om han ikke gjør annet enn å sitte med nesa i telefonen - bidrar han med noe hjemme? Middag, handling, vask, klesvask, rydding, stelle barnet, leke med barnet osv.? Hvis ikke - hva skal du med ham? Foreldrekurs/-veiledning? Søk kunnskap om avhengighet? Anonymous poster hash: 20f21...614
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Er selv veldig avhengig av mobilen. Er ensom og deprimert. Sliter med det sosiale og håar ingen venner. Er avhengig av DIB, instagram og snapchat for å føle at jeg ikke er helt utenfor Anonymous poster hash: dd681...8e6
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 Er selv veldig avhengig av mobilen. Er ensom og deprimert. Sliter med det sosiale og håar ingen venner. Er avhengig av DIB, instagram og snapchat for å føle at jeg ikke er helt utenfor Anonymous poster hash: dd681...8e6 Noen tips til å slutte? Anonymous poster hash: dd681...8e6
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #8 Skrevet 5. desember 2016 Du har all grunn til å være frustrert. Min samboer sitter også mye med telefonen så du har min dypeste medfølelse. Vi har et barn på 2 år og han sitter ofte med telefonen mens hun er hjemme også. Jeg har sagt det til han,men han skjønner det ikke. Anonymous poster hash: e70e7...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå